AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 32 år gammel dame som aldri har hatt kjæreste, er det noe dere menn rundt samme alder hadde styrt unna? Det er ikke noe jeg annonserer sånn med en gang, men man kan jo bli spurt om det er lenge siden man hadde kjæreste eller noe sånt. Er ikke så aktiv på datingfronten at det gjør noe, men har vel en gang eller to vridd meg unna spørsmålet ved å bare si ja, eller ja, veldig. Ville dere blitt skeptiske til ei som aldri har vært sammen med noen før, eller er det egentlig bare greit å slippe tanken på en ex? Utseendet mitt er ganske ordinært, er litt tjukk, ikke noen drømmedame. Klarer meg selv, har egne meninger, kanskje litt sterke noen ganger. Har ganske mange venner, tror jeg er godt likt blant dem. Litt nerdete. Ikke super selvtillit, skikkelig dårlig til å flørte. Har tendens til å bli kompis med menn fordi jeg er redd for å virke innbilsk hvis jeg viser interesse. Tror dere jeg klarer å finne en kjæreste? Anonymkode: 2d234...a68 1
Uhørt Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Den 12.3.2016 at 11.12, AnonymBruker skrev: Har tendens til å bli kompis med menn fordi jeg er redd for å virke innbilsk hvis jeg viser interesse. Tror dere jeg klarer å finne en kjæreste? Anonymkode: 2d234...a68 Forandre på dette. Vær litt mer kvinne enn kompis. Du får jo oppmerksomhet. Du har 100ganger mer sjanse enn en mann i lik situasjon. Hva var problemet ditt igjen? 4
Ardenus Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Hadde ikke vært noe problem at du ikke hadde hatt kjæreste før, tror du finner deg en trivelig kar hvis du vil det selv. By på deg selv. 1
Okapi Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Kan ikke helt se for meg at det hadde vært noe problem at du ikke har hatt kjæreste. Angående det andre spørsmålet? Tja, du kan sikkert finne en kjæresten, men jeg tror nok det forutsetter at du faktisk prøver. For sånne evig single som oss skjer det ikke "når man minst venter det", og det du sier med å være litt for mye kompis har sikkert mye med det å gjøre. Er sånn selv.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Hadde kanskje lurt på det hvis det var slik at du aldri har hatt selv et lite, kortvarig forhold, men det hadde nok ikke vært noen dealbreaker annet enn kanskje litt nysgjerrighet fra min side. Det viktige for meg er at hun er emosjonelt klar for et nytt forhold, tidlgere ekser eller ei. Anonymkode: 0847d...642 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 6 timer siden, Okapi skrev: Kan ikke helt se for meg at det hadde vært noe problem at du ikke har hatt kjæreste. Angående det andre spørsmålet? Tja, du kan sikkert finne en kjæresten, men jeg tror nok det forutsetter at du faktisk prøver. For sånne evig single som oss skjer det ikke "når man minst venter det", og det du sier med å være litt for mye kompis har sikkert mye med det å gjøre. Er sånn selv. Nei, jeg har hørt "det skjer når du minst venter det" mange nok ganger til at jeg vet at akkurat det aldri kommer til å skje. Skal det skje noe så må jeg jobbe for det, jeg får ikke noe gratis. Men det er jeg ikke så god til, trekker meg fort, vil ikke være slitsom og jeg går stort sett alltid ut fra at den jeg liker ikke liker meg, så det skal ikke så mye til at jeg føler meg slitsom. Tryggere å være kompis... 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde kanskje lurt på det hvis det var slik at du aldri har hatt selv et lite, kortvarig forhold, men det hadde nok ikke vært noen dealbreaker annet enn kanskje litt nysgjerrighet fra min side. Det viktige for meg er at hun er emosjonelt klar for et nytt forhold, tidlgere ekser eller ei. Anonymkode: 0847d...642 Jeg vil ikke kalle det et forhold, men for noen år siden var jeg mye sammen med en fyr som jeg likte. Dessverre viste det seg at han ikke var så grei at det gjorde noe, så heldigvis ble det ikke noe forhold. Jeg tror at jeg er emosjonelt klar, men det virker litt skummelt også, kanskje jeg ikke får det til fordi jeg har blitt så gammel nå uten å ha prøvd? Anonymkode: 2d234...a68
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Den 13. mars 2016 at 15.48, Uhørt skrev: Forandre på dette. Vær litt mer kvinne enn kompis. Du får jo oppmerksomhet. Du har 100ganger mer sjanse enn en mann i lik situasjon. Hva var problemet ditt igjen? Ja, skjønner at jeg må forandre på det, men det er vanskelig. Får ikke noe særlig oppmerksomhet og tar vel det som et tegn på at det heller ikke er noen som ønsker min oppmerksomhet. Anonymkode: 2d234...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå