Gjest Siw28 Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg lurer på, hvor lang tid det tok fra du begynte å prøve å få barn, til du ble gravid? Jeg er 28 år. og har lyst å prøve neste sommer.. men lurer på om det kan ta ÅR før jeg blir gravid...
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg lurer på, hvor lang tid det tok fra du begynte å prøve å få barn, til du ble gravid? Jeg er 28 år. og har lyst å prøve neste sommer.. men lurer på om det kan ta ÅR før jeg blir gravid... OOOPS!! JEG TRYKKET FORMANGE GANGER.....
Gjest Madam Felle Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har aldri prøvd, for banra har kommet før jeg tenkte på å prøve. Men tror nok det varierer fra person til person. Min søster måtte ta prøverør, for hun klarte ikke å bli gravid på den normale måten. Har venninner som har blitt gravid måneden etter de har begynt å prøve. Så det varierer nok fra person til person. Selv om svarene her inne blir en ting, er det ikke dermed sagt at det samme vil hende med deg. Ønsker deg lykke til i prøvingen
*Emma* Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Første gangen var vi bare uforsiktige og dumme og skulle ikke ha noe barn i det hele tatt.... Andre gangen måtte vi prøve i jeg tror det var 4 sylkuser før den satt. (Jeg var 21 første gangen og 27 andre gangen..om det har noe å si?!)
Varja Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 2-3 år. Ting kan ta lenger tid enn man regner med. Tror det er hvert 7 par jeg, som opplever å ikke bli gravide når de ønsker. Selvfølgelig skal man være optimist, ingen vits å bekymre seg før det er gått et år, men ha det i bakhodet at alt ikke nødvendigvis er så enkelt som man tror.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Første gang: Gravid etter 7 mnd endte i SA, Gravid igjen 2 mnd senere og da gikk det bra. Totalt 9 mnd. Denne gangen klaffet det første gang etter 3 mnd og endte med en SA, klaffet så igjen 1 mnd etter og er gravid nå. Håper'n sitter nå.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 Det tok ikke lang tid. Jeg ble gravid allerede da jeg gikk på p-piller så det var ikke planlagt i det hele tatt.
Gjest Emera Skrevet 19. oktober 2004 #8 Skrevet 19. oktober 2004 Rakk ikke å prøve jeg, heller... Den satt etter én gang, den! Egentlig ganske utrolig, siden jeg hadde mens bare 2-3 ganger i året i den tiden.
RoadQueen Skrevet 19. oktober 2004 #9 Skrevet 19. oktober 2004 Me prøvde i litt over eit år før me fekk det til.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #10 Skrevet 19. oktober 2004 Første kom helt av seg selv... Andremann kom 5 år senere etter 3 års forsøk og like mange spontanaborter.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. oktober 2004 #11 Skrevet 19. oktober 2004 Vi prøvde i 7mnd før den satt. De fleste blir gravide i løpet av det første prøveåret, ca 80% tror jeg tallet var.
Gjest Mocca Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Prøvde i tre måneder før 'n satt. Syntes jo dette var ALTFOR lenge når jeg var oppe i det og var innstilt på barn. Men når jeg hører om dem som prøver i måneder og år, forstår jeg jo at det var jeg ikke hadde grunn til bekymring! Håper på like fort klaff neste gang. Om et års tid, tenker vi
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #14 Skrevet 19. oktober 2004 møtte mannen en april, gravid i juli, fødte nr 1 i mars og nr to i aug året etter.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #15 Skrevet 19. oktober 2004 ...og det ovenfor var fra gjestekimmi
snexi Skrevet 19. oktober 2004 #16 Skrevet 19. oktober 2004 Vi Har vert så utrolig heldig og blittt gravid innen to mnd etter vi bestemte oss for å få barn. Hadde en SA mellom andre og tredje svangerskap, men ble gravid igjen på andre eggeløsning etter dette. Må innrømme at da vi prøvde igjen siste gang, ja da hadde vi sex hver dag i en uke. Ikke ofte mannen min klager på sånt (omtrent aldri ) Men denne gang følte han seg rimelig brukt sa han.... Men resultat ble det, og tre flotte jenter har vi fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå