Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Befinner meg for øyeblikket i statene og vil se noen programmer på tv3play, men det funker ikke fordi jeg er i utlandet. Har lest litt rundt og funnet ut at Hola fungerer, og ja det fungerer med netflix men jeg finner ikke tv3play på den siden og ei heller eksisterer det noen søkeboks.

Noen som vet hva årsaken til dette er? Eller noe annet jeg kan laste ned for å se tv3play som funker fett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kun se enkelte programmer på TV3 Play fra utlandet. Det gjelder alle de norske kanalene. Sort sett er det restriksjoner på alle programmer som er kjøpt inn, som gjør at det kun er tillatt å sende i et enkelt land.

For å se på TV3 Play må du ha en VPN installert, slik at du ser ut som du er i Norge. Det finnes en drøss med software av varierende kvalitet og de tjenestene du betaler for er som regel best når du må velge hvilket land du skal være i.

Gjest Linaria
Skrevet

Hola funker ikke for meg etter at de fjernet safe mode. Nå godtar jeg bare at jeg ikke får sett en del norske programmer lenger. 

• 3 uker senere...
Skrevet
Den ‎11‎.‎03‎.‎2016 at 6.41, Whoops skrev:

Du kan kun se enkelte programmer på TV3 Play fra utlandet. Det gjelder alle de norske kanalene. Sort sett er det restriksjoner på alle programmer som er kjøpt inn, som gjør at det kun er tillatt å sende i et enkelt land.

For å se på TV3 Play må du ha en VPN installert, slik at du ser ut som du er i Norge. Det finnes en drøss med software av varierende kvalitet og de tjenestene du betaler for er som regel best når du må velge hvilket land du skal være i.

Er TV3 play gratis?
Jeg har VPN-kobling og Viaplay (+Sumo, Netflix, HBO) og kan se alle programmer fra utlandet.

Skrevet

TV3 play er gratis

Skrevet
1 minutt siden, Whoops skrev:

TV3 play er gratis

Ok, takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...