Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg sendt melding til megler, så får se om jeg får noe svar i morgen :-) syntes virkelig ikke vedkommende kan slippe unna med dette, men er vel kanskje derfor han ikke er å få tak i,da han selv vet konsekvensene. Samtidig blir det kanskje vanskelig å ta opp kampen med personen også.. Men vi får se hvor langt jeg kommer med dette. Takk for svar i vært fall! 

Anonymkode: 8b764...d0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Megler sier nå at det er ord mot ord og at det ikke er så mye mere å få gjort.. Skal jeg bare legge saken død da? 

Gjest Blondie65
Skrevet

Her hadde jeg byttet megler på flekken. Det er da vitterlig meglers oppgave å få skriftlig bekreftet muntlige bud? 

Så er neste spørsmål: har du hatt utgifter med at denne kjøperen har gitt aksept? Hvis ikke ville jeg gått videre og ristet sv meg ergrelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Blondie65 skrev:

Her hadde jeg byttet megler på flekken. Det er da vitterlig meglers oppgave å få skriftlig bekreftet muntlige bud? 

Så er neste spørsmål: har du hatt utgifter med at denne kjøperen har gitt aksept? Hvis ikke ville jeg gått videre og ristet sv meg ergrelsen. 

Megler kan ikke få gjort så mye dersom en potensiell kjøper tar kontakt med selger direkte og lover gull og grønne skoger. Det er til tider alltid noen som prøver å gå rundt megler uansett hvor mye megleren krever at alle bud skal gå via han/henne. 

Anonymkode: d6ad1...26d

AnonymBruker
Skrevet

Nå hadde også vedkommende ringt megler den kvelden og sagt at han skulle kjøpe leiligheten, så personen sa jo dette også til megler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...