Gå til innhold

Hvor bestille papirkopier av digitale bilder?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fotografen

Hvor får du laget papirkopier av dine digitale bilder? Kvalitet? Pris? Noen anbefalinger? Jeg er habil fotograf, men ingen datanerd... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi pleier å bestille fra Elitefoto - og er strålende fornøyd med kvaliteten på bildene. Av og til bestiller vi på nett, er det mange bilder brenner vi ut en cd og leverer i butikken. De kjører tilbud innimellom, men er nok litt dyrere enn andre nettbutikker. (tror jeg har sett 2,50 for 100 bilder ganske nylig - vet ikke om de har denne prisen enda)

Jeg har ei svigerinne som er fotograf, og hun bruker å fremkalle alt sitt fra samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke Fotoalbumet på vg.no og bestille 10 gratisbilder der for å sjekke kvaliteten (tror de får fremkalt bilder gjennom eurofoto som aline nevnte). Jeg venter på mine gratisbilder nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Foto Knudsen og er kjempefornøyd. Oversiktelig og grei nettside, gode valgmuligheter med tanke på redigering av bildene (fjerne røde øyne, justere farge, ta utsnitt osv) og ikke minst er de raske til å levere. Kan anbefales på det varmeste! :)

http://www.fotoknudsen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt både minebilder og foto knudsen - var mer fornøyd med minebilder, da leveringstiden var kortere. Kvaliteten synes jeg er ganske lik.

Bildene vi sendte til Foto Knudsen ble flere dager forsinket (noe som selvfølgelig skjer innimellom), og servicen var generelt dårlig når de ikke hadde peiling på hvor mine bilder var og når de ville komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.eurofoto.no er bra, nå du ikke har så mange bilder å bestille. Den er ganske treg, men gir bra bilder og en av de billigste.

Etter bryllup og bryllupsreise hadde jeg 616 bilder jeg skulle bestille og da fungerte det ikke.

Overførte alle bildene til en cd og gikk til Japanphoto,

der fikke jeg flotte bilder og betalte bare 801,- kr.

Tror vanlig bildepris er 1,27 pr. stik og det er det billigste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...