AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #41 Skrevet 19. mars 2016 Har kjøpt inn det som vi bruker en del av. Med fem i familien så går det en del av alt. Har og handlet inn mat som vi får brukt for når vi skal på kajakk tur til sommeren. Har god lagringsplass, så da er det ikke noe problemer. Ser her jeg bor at det ikke er tomt. Var inne på Rema og ikke noe Kvikk lunsj, borte på Kiwi og handlet noe. Osten var litt billigere på Rema, så jeg svinget innom og skulle ha ost. Da var to paller med Kvikk lunsj på plass og egg (12 stykk) til 1.80. Så nå er det mulig å få, dersom det ikke er tomt hos forhandleren. Anonymkode: 28966...15f
..... Skrevet 19. mars 2016 #42 Skrevet 19. mars 2016 Ene remaen her i området fyller ikke på når det blir tomt for noe virker det som. På den lokale remaen fylte de på en hel palle kvikk lunsj her om dagen, var nesten tomt på den andre. Prisen på billigeggene er tatt bort og det er fylt opp med fullpris-egg. Kjedelig!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #43 Skrevet 22. mars 2016 Den 19. mars 2016 at 5.43, Blomsterert skrev: Smågodt kjøper jeg aldri uansett,og tenker tannleger tjener bra på den idiotiske priskrigen. Flaut at folk sirkler som gale rundt den møkka,unnskyld meg. Egg,noe pålegg og hermetisk er bra. Pølser også. Nå husker jeg ikke prisen på alt,men har handlet inn fir en måned i mat. Kom på 800 kr: -))) Tannlegene nå tjener mest på de som drikker altfor mye brus. Sukker er ikke det største problemet for tennene lenger. Anonymkode: 827c0...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå