Gå til innhold

Bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har ideer til bordkort? Jeg har tenkt et ganske enkelt et, med en sløyfe som er bundet rundt stetten på glasset? Noen som har hatt dette eller sett d noen steder? Har tenkt å ha en perle som holder sløyfen rundt glasset. Sløyfe skal jeg ha i hvitt, men trenger en hvit perle, med et ganske stort hull for å få sløyfen igjennom., Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har vært på Panduro, de har alle andre farger en hvit og sølv, som jeg kunne tenkt meg. Så skal jegh skrive navnet på med sølv tenkte jeg, noen tips til hva jeg kan bruke? Det flyter sånn ut...! Håper på tips!

Skrevet

Vi fletter bordkortet inn på forsiden av festprogrammet og gjør litt ut av det der.. Ønsker ikke 40 bordkort som flyter rundt..

Skrevet

Det er jo en kjempe god idee, hvordan har dere tenkt å gjøre det da? Vi har som sagt tenkt å ha en sløyfe rundt glasset. Veldig lite og søtt, og enkelt tror jeg. Vil ikke ha sånne papp greier til 90 stykker, det tror jeg ikke blir fint.

Skrevet

Vi hadde en hvit silke sløyfe som servietring, og denne fungerte også som bordkort. Skrev med sølv tusj rett på sløyfen. Det ble kjempe pent og veldig enkelt.

Skrevet

Vi skal ha eføyblad, vi - som vi skriv på med sølvtusj. :)

Skrevet

Ja, sånn "bordkort-bånd" rundt stetten på glasset har jeg sett bilde av et sted,men husker ikke hvor... Vurderte å ha det selv vi, syns det så kjempelekkert ut.

Dessuten tar ikke folk feil glass da heller.

På Hobbyhjørnet eller hva det heter, i Pilestredet litt ovenfor Parkveien, har de masse forskjellige perler og bånd. De har sikkert tips til hva du kan bruke til å skrive på bandene også.

Skrevet

Noen som vet om noen bra butikker i Tr.,heim? Jeg har laget et forslag nå, noen som vil se og kommentere????Tror vi skal ha dette vi. ble veldig søtt

Skrevet
Hei. Noen som har ideer til bordkort? Jeg har tenkt et ganske enkelt et, med en sløyfe som er bundet rundt stetten på glasset? Noen som har hatt dette eller sett d noen steder? Har tenkt å ha en perle som holder sløyfen rundt glasset. Sløyfe skal jeg ha i hvitt, men trenger en hvit perle, med et ganske stort hull for å få sløyfen igjennom., Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har vært på Panduro, de har alle andre farger en hvit og sølv, som jeg kunne tenkt meg. Så skal jegh skrive navnet på med sølv tenkte jeg, noen tips til hva jeg kan bruke? Det flyter sånn ut...! Håper på tips!

Jeg og skal ha slikt sløyfebånd som festes med perle rundt stettet på glasset.

Men jeg vet ikke hvor man får tak i det.Har sett det i ei bok jeg har her jeg.

Kjempefint syns jeg :)

Skrevet

Vi brukte telysglass fra IKEA som vi skrev navnene på med tusj for å skrive på glass (kontur). Fikk utrolig mye skryt for det.

Skrevet

Ikea lys? et til hver da? Ble ikke det veldig varmt???? Har du bilde?

Skrevet
Ikea lys? et til hver da? Ble ikke det veldig varmt???? Har du bilde?

Ja ett lys til hver. Om du sender meg PM med mailadresse skal jeg finne frem ett bilde av borddekorasjonen vår.

Nei, det ble ikke varmt. Vi var 45 gjester til bords. I tillegg hadde vi ett kubbelys på hvert bord.

Skrevet

Vi hadde bordkort og serviettringer i ett - tørket blad (fra hagen) som vi skrev navnet på med sølvtusj, også limte vi på en ring av papp bak hvor vi tredde servietten gjennom. Fått masse skryt for disse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde papirbordkort som jeg hadde laget selv i samme stil som invitasjoner.

Men vi lot dem ikke stå brettet på bordet. Istedet var kortene festet til glassene med en liten søt klype. Enkelt, men ganske stilig

Gjest Bertine
Skrevet

Hei!

Tanten min hadde bundet en hvit sløyfe rundt et stetteglass og skrevet navnet på med sølvtusj. I tillegg hadde hun vann i glasset og en prestekrage oppi(bare blomsten altså, ikke stilken).

Det var kjempe pent!

Skrevet

Blomster i et glass? Mne da kan jo ikke gjestene drikke av dette? Kunne du sendt meg bildet av disse på mail?

Skrevet

Vi skal ha dekorasjonsballer i tre med navnelapp knyttet på :-) Tre skal gå igjen i både bukett og pynt..

Gjest Bertine
Skrevet

Det er heller ikke meningen at gjestene skal drikke av glasset, det har bare funksjon som bordkort.

Men hvis det er trangt på bordet og masse flasker og glass, kan du droppe blomsten oppi.

Klem B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...