Gjest Chauve-Souris Skrevet 31. mars 2016 #61 Del Skrevet 31. mars 2016 49 minutter siden, Fotballflue skrev: Tusen takk prikketeknikk eller dot art, heter det vel jeg bruker bare sprittusj. jeg skisser opp med passer og blyant først da Jeg har akkurat begynt med denne teknikken, så jeg håper det blir enda bedre etterhvert Du er hvert fall utrolig flink! Kanskje jeg må prøve selv, men blir nok ikke i nærheten av det du gjør og kjenner jeg meg selv godt nok så kommer jeg til å være for inspirert av dine tegninger til å kunne være kreativ. Dårlige fotballflue etterligninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. mars 2016 #62 Del Skrevet 31. mars 2016 Kan du tegne en katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #63 Del Skrevet 31. mars 2016 10 minutter siden, Chauve-Souris skrev: Du er hvert fall utrolig flink! Kanskje jeg må prøve selv, men blir nok ikke i nærheten av det du gjør og kjenner jeg meg selv godt nok så kommer jeg til å være for inspirert av dine tegninger til å kunne være kreativ. Dårlige fotballflue etterligninger Tusen takk! Haha, det er bare å prøve det, du vet ikke før du har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #64 Del Skrevet 31. mars 2016 11 minutter siden, Perelandra skrev: Kan du tegne en katt? Ja, det skal jeg prøve! Kanskje i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. mars 2016 #65 Del Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, Fotballflue skrev: Ja, det skal jeg prøve! Kanskje i helgen Flott! Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 31. mars 2016 #66 Del Skrevet 31. mars 2016 Så utrolig flink du er, digger stilen din! Særlig tegninga av en faktisk fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. mars 2016 #67 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, Librarian skrev: Så utrolig flink du er, digger stilen din! Særlig tegninga av en faktisk fotballflue Ja, nå vet vi endelig hvordan ei ekte fotballflue ser ut. Endret 31. mars 2016 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #68 Del Skrevet 31. mars 2016 7 minutter siden, Librarian skrev: Så utrolig flink du er, digger stilen din! Særlig tegninga av en faktisk fotballflue Tusen takk! Haha, fotballfluen ja, den ble tegnet i mørket på hytta (hadde bare en lommelykt), så den kunne sikkert blitt bedre, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #69 Del Skrevet 31. mars 2016 4 minutter siden, Perelandra skrev: Ja, nå vet vi endelig hvordan ei ekte fotballflue ser ut. Hehehe, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #70 Del Skrevet 31. mars 2016 Multisiteringen virker ikke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 12. april 2016 Forfatter #71 Del Skrevet 12. april 2016 Et kattedyr 🐯 Har prikket i tre dager på denne. Endelig ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 12. april 2016 Forfatter #72 Del Skrevet 12. april 2016 Æsj, det blir så dårlig kvalitet når jeg laster opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. april 2016 #73 Del Skrevet 13. april 2016 Så flott da! Her var det mye prikking Et mystisk og kanskje litt skummelt kattedyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 14. april 2016 Forfatter #74 Del Skrevet 14. april 2016 Den 13. april 2016 at 12.43, Perelandra skrev: Så flott da! Her var det mye prikking Et mystisk og kanskje litt skummelt kattedyr? Ja, det var litt lettere med mystisk og skummel, enn liten og søt kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2016 #75 Del Skrevet 30. april 2016 Hei. Kan tegne Jerry Lee? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #76 Del Skrevet 8. mai 2016 Det nyeste i tegneboka et norgeskart! jeg har allerede fått beskjed om at det ikke er helt likt Norge, men det er vel ikke rart, når man tegner på øyemål 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mai 2016 #77 Del Skrevet 8. mai 2016 Wow! Du er svært talentfull! Superflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #78 Del Skrevet 8. mai 2016 11 minutter siden, Sola de skrev: Wow! Du er svært talentfull! Superflink! Tusen takk, sola! Så hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. mai 2016 #79 Del Skrevet 8. mai 2016 Du er flink Mitt neste forslag er en C-kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #80 Del Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, Millimani skrev: Du er flink Mitt neste forslag er en C-kjendis Takk Hvordan tegner man en C-kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå