Fotballflue Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #41 Del Skrevet 28. mars 2016 30 minutter siden, Jolene skrev: Da er jeg enda mer imponert! Den teknikken der tar tiiiid! Ja, det tar litt tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 29. mars 2016 #42 Del Skrevet 29. mars 2016 Du burde lage en fargeleggingsbok! Det er jo så i vinden nå. Jeg vil fargelegge dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #43 Del Skrevet 29. mars 2016 2 timer siden, The Silence skrev: Du burde lage en fargeleggingsbok! Det er jo så i vinden nå. Jeg vil fargelegge dem Da blir jeg vel ikke ferdig med å lage boka, før alle er lei av fargelegging Men kanskje jeg skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 29. mars 2016 #44 Del Skrevet 29. mars 2016 Wow for en teknikk! Kjempeflink Bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #45 Del Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fireball skrev: Wow for en teknikk! Kjempeflink Bøyer meg i støvet. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 29. mars 2016 #46 Del Skrevet 29. mars 2016 Woow, imponerende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #47 Del Skrevet 29. mars 2016 3 timer siden, Lady skrev: Woow, imponerende!!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. mars 2016 #48 Del Skrevet 29. mars 2016 Fotballflue, den beste tegneren på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 30. mars 2016 #49 Del Skrevet 30. mars 2016 Den 29.3.2016 at 15.54, Fotballflue skrev: Da blir jeg vel ikke ferdig med å lage boka, før alle er lei av fargelegging Men kanskje jeg skal prøve Du kan jo lage typ 5 stk og selge som "hefte" på for eksempel etsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. mars 2016 #50 Del Skrevet 30. mars 2016 Hvor mye tar du for de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #51 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) 15 timer siden, estrella skrev: Du kan jo lage typ 5 stk og selge som "hefte" på for eksempel etsy Ja, sant det, det kan jeg gjøre takk for tips Endret 31. mars 2016 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #52 Del Skrevet 31. mars 2016 15 timer siden, minister-mio skrev: Hvor mye tar du for de? Jeg tar 100kr for en tegning. eller for en kopi da, jeg selger ikke originalene, med mindre noen bestiller det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 31. mars 2016 #53 Del Skrevet 31. mars 2016 Wow! Kjempefine, skulle gjerne hatt den ugla som tatovering, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. mars 2016 #54 Del Skrevet 31. mars 2016 Fantastisk! Du har en helt unik stil på tegningene dine. Jeg tror de kunne passe bra som illustrasjoner i ei eventyrbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. mars 2016 #55 Del Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, Fotballflue skrev: Jeg tar 100kr for en tegning. eller for en kopi da, jeg selger ikke originalene, med mindre noen bestiller det Hva slags kopi og størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #56 Del Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, minister-mio skrev: Hva slags kopi og størrelse? Kopi fra kopimaskin A3 eller A4, alt ettersom hva man ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #57 Del Skrevet 31. mars 2016 3 timer siden, neon_sun skrev: Wow! Kjempefine, skulle gjerne hatt den ugla som tatovering, jeg! Tusen takk Oi, det var litt av et kompliment! det er bare ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #58 Del Skrevet 31. mars 2016 3 timer siden, Perelandra skrev: Fantastisk! Du har en helt unik stil på tegningene dine. Jeg tror de kunne passe bra som illustrasjoner i ei eventyrbok. Tusen takk får masse ideer her jo, av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 31. mars 2016 #59 Del Skrevet 31. mars 2016 Så utrolig flink du er, imponert 👏🏼 Kan jeg spørre om hvordan man tegner med slik teknikk? Altså, hva heter det, hva bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #60 Del Skrevet 31. mars 2016 3 minutter siden, Chauve-Souris skrev: Så utrolig flink du er, imponert 👏🏼 Kan jeg spørre om hvordan man tegner med slik teknikk? Altså, hva heter det, hva bruker du? Tusen takk prikketeknikk eller dot art, heter det vel jeg bruker bare sprittusj. jeg skisser opp med passer og blyant først da Jeg har akkurat begynt med denne teknikken, så jeg håper det blir enda bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå