stjernefrukt Skrevet 25. mars 2016 #21 Del Skrevet 25. mars 2016 Så kreativ du er! Utrolig fine tegninger! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. mars 2016 #22 Del Skrevet 25. mars 2016 Du er utrolig talentfull Fotballflue Tror du at du hadde klart å tegne avataren min? Da hadde jeg blitt imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 25. mars 2016 #23 Del Skrevet 25. mars 2016 Jeg liker stilen din, du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 25. mars 2016 #24 Del Skrevet 25. mars 2016 Du er kjempeflink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. mars 2016 #25 Del Skrevet 25. mars 2016 Tøff stil på tegningene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 25. mars 2016 3 timer siden, stjernefrukt skrev: Så kreativ du er! Utrolig fine tegninger! :-) 3 timer siden, Jacklost skrev: Du er utrolig talentfull Fotballflue Tror du at du hadde klart å tegne avataren min? Da hadde jeg blitt imponert jeg har prøvd å tegne mennesker før, men jeg er ikke så flink til det, men jeg kan prøve. Hvis jeg blir fornøyd, så kan jeg legge det ut her 😊 3 timer siden, Nimorna skrev: Jeg liker stilen din, du er kjempeflink! 3 timer siden, Adara skrev: Du er kjempeflink!! 2 timer siden, Jolene skrev: Tøff stil på tegningene dine! Tusen takk, alle sammen veldig hyggelig å høre! Og veldig stas å få tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 25. mars 2016 #27 Del Skrevet 25. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #28 Del Skrevet 25. mars 2016 2 minutter siden, Mortem skrev: Var det sarkastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 25. mars 2016 #29 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev: Var det sarkastisk? Nei, du er jo flink! unike og flotte tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, Mortem skrev: Nei, du er jo flink! unike og flotte tegninger Tusen takk haha, ble usikker der et øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 25. mars 2016 #31 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev: Tusen takk haha, ble usikker der et øyeblikk Hehe, skjønner det Fant ingen annen smiley som bekrev det jeg følte akkurat da :knise: Misunner de som kan tegne og har fantasi til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #32 Del Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, Mortem skrev: Hehe, skjønner det Fant ingen annen smiley som bekrev det jeg følte akkurat da :knise: Misunner de som kan tegne og har fantasi til det. Hehehe, da forstår jeg jeg misunner de som kan tegne mennesker og dyr, jeg blir så fascinert av sånne type tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 25. mars 2016 #33 Del Skrevet 25. mars 2016 Kule tegninger! Det beste jeg får til er å fargelegge innenfor strekene. Til og med der feiler jeg innimellom 😂 Skulle ønske jeg kunne tegne. Flink er du 🙌😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #34 Del Skrevet 25. mars 2016 7 minutter siden, estrella skrev: Kule tegninger! Det beste jeg får til er å fargelegge innenfor strekene. Til og med der feiler jeg innimellom 😂 Skulle ønske jeg kunne tegne. Flink er du 🙌😃 Haha, fargelegging feiler jeg på og. Plutselige rykninger i armene ødelegger alt men tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 28. mars 2016 Uhuu 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. mars 2016 #36 Del Skrevet 28. mars 2016 Du burde fått betalt for å lage alle disse fantastiske tegningene Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #37 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Du burde fått betalt for å lage alle disse fantastiske tegningene Fotballflue Du er god du jeg har faktisk solgt noen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 28. mars 2016 #38 Del Skrevet 28. mars 2016 Tegner du for hånd eller tegnebrett+pc @Fotballflue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #39 Del Skrevet 28. mars 2016 11 minutter siden, Jolene skrev: Tegner du for hånd eller tegnebrett+pc @Fotballflue? For hånd. Vurderer å kjøpe meg tegnebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 28. mars 2016 #40 Del Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, Fotballflue skrev: For hånd. Vurderer å kjøpe meg tegnebrett Da er jeg enda mer imponert! Den teknikken der tar tiiiid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå