Persephone Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 (endret) Jeg bestilte denne eyelineren i fargen Ocean Mist. På bildet er den helt tydelig lys lilla, men da den kom frem var den blå. Det var riktig produkt, men fargen var absolutt ikke hva jeg forventa eller ønska. Kan jeg få sendt tilbake produktet og byttet den i noe annet? Den er ikke åpnet altså. Og må jeg betale frakt siden det tross alt var deres feil som hadde feil farge på siden? http://eleven.no/gosh-copenhagen-velvet-touch-eyeliner-35429.html#49491 Endret 11. mars 2016 av Persephone Link lagt til nå ^^
Djungelvrål Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Jeg ville aldri forventet at en farge som het ocean mist ville vært lys lilla...Sjø er jo grønn eller blå, bilder på nett lyver noen ganger mht farge. Slik er det bare. 1
Persephone Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2016 5 minutter siden, DreamOn skrev: Jeg ville aldri forventet at en farge som het ocean mist ville vært lys lilla...Sjø er jo grønn eller blå, bilder på nett lyver noen ganger mht farge. Slik er det bare. Det er flere bilder jeg så på nett som var den samme lillafargen jeg så på eleven.no. Visstnok er den jeg så avbildet en annen farge som de ikke har på siden, men det er flere bilder på nett hvor den blå og den lilla har blitt tatt bilde av sammen sånn som her. Jeg stussa litt over navnet, men tenkte ikke over det. Den blåfargen er ikke noe jeg kommer til å bruke noen sinne, og det var veldig irriterende å få den i stedet. .
Motebamsen Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Det er litt sånn det er å kjøpe smike på nett, farger viser seg ofte forskjellig fra skjerm til skjerm. Lurt å sjekke fargekartert på produktet flere plasser, feks hjemmesiden til merket . Vet ikke om de vil betale for frakten, men du kan jo spørre dem.
Alethia Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Synes det er misvisende. Ville sendt de en mail. Endret 13. mars 2016 av Alethia
Snurrepurre Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 De har jo brukt feil illustrasjonsbilde? jeg hadde forsøkt å klage ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå