Gå til innhold

du med linseabonnement.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du fornøyd med, og hva er du evt ikke fornøyd med? Hva betaler du - og hvilket syn har du?

Anonymkode: 7e999...7ff

Skrevet

Husker ikke beløpet i farten, men er rundt 2000 kr for tre måneder. Fornøyd med alt. Har rett under -3 og skjeve hornhinner.

Skrevet

Betaler litt over 200kr i måneden, får linser hver 3 måned. Har -2.75 på begge øyne :)

Veldig fornøyd med alt egentlig! Er en linsekontroll i halvåret i prisen også :)

Skrevet

Tror det er mellom 300 og 400 pr måned. Bruker engangslinser. Har ca. -8 i styrke (litt forskjellig på øynene, derfor ca.) 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare linse på ett øye, -1,5, betaler 1488 kr i året. Fritt antall linsekontroller inkludert i prisen. Gratis erstatnings- og nødlinser ved behov. Brilleland. De har mulighet til å pause abonnementet også, men jeg er litt for lat til å huske å bruke den muligheten, så det eneste jeg savner er at de er tankelesere og skjønner av seg selv at nå vil jeg gjerne pause abonnementet i 3 mnd...

Anonymkode: d68dd...762

AnonymBruker
Skrevet

278 mnd hos Specsavers. Er veldig nærsynt og har skjeve hornhinner. Månedslinser som kan brukes døgnet rundt, men tar de ut om natten likevel. Fornøyd: Billigere enn uten abonnement, en gratis sjekk årlig, enkelt og greit at de bare plumper ned i postkassa hver 3. mnd. Lite å klage på. 

Anonymkode: 20c97...12f

Gjest Linaria
Skrevet

Betaler vel 15 pund i måneden hos Specsavers. Er utrolig fornøyd. Får gratis briller, gratis synstest og gratis prøvelinser om jeg vil bytte type. Utrolig bra service hele veien. En gang før jeg flyttet hit og var på besøk, dro jeg innom en Specsavers fordi turen ble lenger enn planlagt og jeg trengte et nytt par. De ringte Specsavers i hjembygda for å finne ut hvilken type jeg skulle ha og ga meg linsene gratis. Sykt god service på Specsavers i Edinburgh om noen skulle lure :P

Skrevet

I gjennomsnitt litt over 100 kroner måneden om jeg skal dele det opp tror jeg. :klo:
Betaler ca 800 kroner for 2x90 daglinser, bruker ikke linser hver dag så 90 linser per øye varer i ca seks måneder.
Abonnementet løper hver sjette måned og da har jeg som regel et par-tre linser igjen per øye når de nye eskene kommer.
Abonnement via lenson.no. Alltid punktlig, får beskjed noen dager i forveien om at linsene snart skal sendes ut hvor jeg får sjansen til å endre leveringsdato om jeg har behov for det. Har aldri fått feil linser levert, men jeg vet at returordningen der er ekstremt god hvis folk har opplevd å få feil linsetype.
Har henholdsvis -1,00 og -2,00, har også skjeve hornhinner, men det finnes ikke daglinser i Toric-serien til mine hornhinneverdier så jeg bruker en noe sterkere styrke utredet av optiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...