AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Flere som syns det er dårlig tvtilbud i helgene? Er jo bare reprise fra ukens dårlige sendinger, eller dårlige talkshows.. Eller sesong 23 av Skal vi danse og skal vi møtes.. (Vedder på at det snart kommer "skal vi møtes, og danse, musikk møter dans..." Filmene som blir sendt er filmer som har blitt sendt mange ganger før, eller så er de skikkelig dårlige.. Jeg skjønner jo at de fleste har et liv i helgene, men det må jo fortsatt være en eller annen som ser tv i helgene, og ikke bare jeg?! Anonymkode: f621b...c4e 1
Gjest MissMa Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som syns det er dårlig tvtilbud i helgene? Er jo bare reprise fra ukens dårlige sendinger, eller dårlige talkshows.. Eller sesong 23 av Skal vi danse og skal vi møtes.. (Vedder på at det snart kommer "skal vi møtes, og danse, musikk møter dans..." Filmene som blir sendt er filmer som har blitt sendt mange ganger før, eller så er de skikkelig dårlige.. Jeg skjønner jo at de fleste har et liv i helgene, men det må jo fortsatt være en eller annen som ser tv i helgene, og ikke bare jeg?! Anonymkode: f621b...c4e Helt enig! Har hatt netflix, men siden det går så lite på tv i helgene, så begynner det å skorte litt der også gitt. Alt interessant er jo nesten blitt sett
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Ja, det blir jo til at man setter på netflix, men begynner å bli tomt med serier der og.. Anonymkode: f621b...c4e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Jaa, helt enig! Burde kanskje hatt noen andre interesser enn tv og serier, men nei Anonymkode: f95aa...718 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Jess. Slutta og se på tv i helgene. Anonymkode: 69e95...96d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Les en god bok da vel! Eller begynn med trening... Anonymkode: ef23f...cf3
Clarity Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Enig, det er stort sett bare søppel på TV i helgene, minus søndagene kanskje. Så fordi jeg har sett det meste som er verdt å se på Netflix, har jeg nå kjøpt meg D-Play for å se alle sesongene av Helt Perfekt og Neste Sommer. Det er hva jeg gjør i kveld!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 Søndagene er faktisk greie, med Neste sommer, og Helt perfekt. men fredag og lørdag?! Er jo ingenting å se på.. Joda, trening og bøker er greit det, men noen ganger vil man ligge på sofaen med godteri og se tv.. Bra tv. Anonymkode: f621b...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå