noomi Skrevet 12. mars 2016 #21 Skrevet 12. mars 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det bare en gang på papiret for deg også? Anonymkode: e51a2...52b I begynnelsen, ja. Men det kom mer etter hvert...jeg tror det er et modningstegn. hvis du er 5 dager på overtid så håper jeg kroppen setter fart så du slipper å vente mer. Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #22 Skrevet 12. mars 2016 20 minutter siden, noomi skrev: I begynnelsen, ja. Men det kom mer etter hvert...jeg tror det er et modningstegn. hvis du er 5 dager på overtid så håper jeg kroppen setter fart så du slipper å vente mer. Masse lykke til! Takk for svar får håpe det jeg også!! Tusen takk! Anonymkode: e51a2...52b
Lumos Skrevet 12. mars 2016 #23 Skrevet 12. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe da er vi to! får krysse fingrene for det! Anonymkode: e51a2...52b Hvordan går det med deg? Her er det ingen baby ennå, hehe. Men har hatt rier i hele dag, det MÅ (krysser fingrer og tær) være rier, for det er vooondt. Aner ikke når jeg bør ringe sykehuset, er førstegangs, og vet ikke hvor vondt det skal gjøre. Er så uregelmessig enda, at det er vel ikke vits.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #24 Skrevet 12. mars 2016 14 minutter siden, Lumos skrev: Hvordan går det med deg? Her er det ingen baby ennå, hehe. Men har hatt rier i hele dag, det MÅ (krysser fingrer og tær) være rier, for det er vooondt. Aner ikke når jeg bør ringe sykehuset, er førstegangs, og vet ikke hvor vondt det skal gjøre. Er så uregelmessig enda, at det er vel ikke vits. Høres ut som det skjer noe da! Krysser fingrene for deg!! her er det stille. Babyen er veldig rolig Idag da, uten at det er bekymringsfullt selvfølgelig, for liv er det jo! merker litt små menssmerter i korsryggen Idag, men tør ikke håpe på noe enda! Ring når det er 5 min mellom hver rie, som jeg har fått med meg at man skal i hvert fall. Førstegangs her også Anonymkode: e51a2...52b
ViljaH Skrevet 12. mars 2016 #25 Skrevet 12. mars 2016 Da føder du veldig snart! Jeg hadde sånn dagen før fødsel. Det er bare fint å ha svake mensmurringer i ryggen, da forbereder kroppen seg. Jeg hadde sånne hele dagen på første barnet (12 timer eller så), når riene så startet brått hadde jeg 5 cm åpning allerede. Stille modning
Lumos Skrevet 12. mars 2016 #26 Skrevet 12. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som det skjer noe da! Krysser fingrene for deg!! her er det stille. Babyen er veldig rolig Idag da, uten at det er bekymringsfullt selvfølgelig, for liv er det jo! merker litt små menssmerter i korsryggen Idag, men tør ikke håpe på noe enda! Ring når det er 5 min mellom hver rie, som jeg har fått med meg at man skal i hvert fall. Førstegangs her også Anonymkode: e51a2...52b Det modnes vel hos deg også da! Men er ikke lett å vite dette her, når man ikke har prøvd før, hehe. Har heldigvis ikke lang vei til sykehuset Lykke til når det måtte skje noe!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #27 Skrevet 12. mars 2016 4 minutter siden, ViljaH skrev: Da føder du veldig snart! Jeg hadde sånn dagen før fødsel. Det er bare fint å ha svake mensmurringer i ryggen, da forbereder kroppen seg. Jeg hadde sånne hele dagen på første barnet (12 timer eller så), når riene så startet brått hadde jeg 5 cm åpning allerede. Stille modning Høres lovende ut! Dette er fryktelig spennende OG en ordentlig tålmodighetsprøve!! Får gå å dumpe litt på den gymballen å se på TV, så kanskje det kan skje noe mer på denne fronten! Kan jeg spørre om du bare opplevde lyserosa blod en gang? Eller kom det på flere do besøk? Her har det nemlig bare vært igår. Anonymkode: e51a2...52b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #28 Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, Lumos skrev: Det modnes vel hos deg også da! Men er ikke lett å vite dette her, når man ikke har prøvd før, hehe. Har heldigvis ikke lang vei til sykehuset Lykke til når det måtte skje noe! Det har du rett i! Lykke til, til deg også Anonymkode: e51a2...52b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #29 Skrevet 12. mars 2016 Jeg fikk litt blod på papiret, 12 timer etter statet riene - 12 timer etter det var gutten ute :-) det er sikkert et tegn på at noe er i gang! Anonymkode: 2ca92...923
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #30 Skrevet 12. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk litt blod på papiret, 12 timer etter statet riene - 12 timer etter det var gutten ute :-) det er sikkert et tegn på at noe er i gang! Anonymkode: 2ca92...923 Var det bare en gang og lyserosa for deg også? Anonymkode: e51a2...52b
Lumos Skrevet 14. mars 2016 #32 Skrevet 14. mars 2016 Her kom en velskapt jente til verden 13. mars! Helt nydelig baby! Jeg derimot er ganske mørbanka, hehe!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #33 Skrevet 14. mars 2016 47 minutter siden, Lumos skrev: Her kom en velskapt jente til verden 13. mars! Helt nydelig baby! Jeg derimot er ganske mørbanka, hehe! GRATULERER! Kjempe fin nyhet! Her er jeg fortsatt gravid, så det ser ut som om det blir igangsetting til helga ja! Anonymkode: e51a2...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå