Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har prøvd å tatovere på bryn? Microblading som det kalles skal visst være ganske populært for tiden. Noen som har erfaringer med det? Vil det ødelegge hårveksten i brynene? 

Anonymkode: 6227d...41b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Er snart min 4 time til laser for å fjerne de redselsfulle brynene. 

Anonymkode: 64130...f8b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se også dette http://sols.blogg.no/1264094679_kraftig_advarsel_se_b.html

Anonymkode: f7667...b2c

Mine bryn ser ut som det bildet faktisk, røde og lagt over brynene. Lurer på hvor mange laserbehandlinger jeg trenger for å få marerittet vekk.. Skulle ønske jeg var deg med dine naturlige bryn, TS. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at folk gjør dette frivillig...

Anonymkode: 4de19...3f6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Er snart min 4 time til laser for å fjerne de redselsfulle brynene. 

Jeg føler med deg. Jeg var i samme båt og nå har jeg hvite arr etter de fæle tatoveringene.

Anonymkode: f0d00...912

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler med deg. Jeg var i samme båt og nå har jeg hvite arr etter de fæle tatoveringene.

I bloggen i linken over,sto det at de tatoverte med hudfarget farge for å dekke over uønskede tatoveringer. Er det bedre løsning enn laser + arr?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I bloggen i linken over,sto det at de tatoverte med hudfarget farge for å dekke over uønskede tatoveringer. Er det bedre løsning enn laser + arr?

Jeg har ikke erfaring med å tatovere med hudfarget farge men arrene mine blir ekstra synlige når jeg får litt farge om sommeren og det blir vel sikkert hudfargede bryn som plutselig er lysere enn resten av ansiktet også :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfaring med å tatovere med hudfarget farge men arrene mine blir ekstra synlige når jeg får litt farge om sommeren og det blir vel sikkert hudfargede bryn som plutselig er lysere enn resten av ansiktet også :klo:

Det har du nok rett i. Så de blir nok nødt til å konstant bruke sminke/ dekkstift på de partiene for å skjule de hudfargede tatoveringene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, takk. Hvor mange laserbehandlinger trengte du? Blir litt stressa over at de enda er synlige etter fire behandlinger, vil bare se normal ut igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, takk. Hvor mange laserbehandlinger trengte du? Blir litt stressa over at de enda er synlige etter fire behandlinger, vil bare se normal ut igjen. 

Seks. Gud så irritert jeg var på meg selv for å ha gjort noe så dumt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du nok rett i. Så de blir nok nødt til å konstant bruke sminke/ dekkstift på de partiene for å skjule de hudfargede tatoveringene

Ja eller bruke solfaktor tusen hele året :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seks. Gud så irritert jeg var på meg selv for å ha gjort noe så dumt!

Jeg skrev feil, nærmer seg fjerde behandling så har bare hatt tre. Da er det håp, takk for svar :-) 

(Jeg tok de for å slippe å markere brynene hver dag, har angret hver dag i 5 år så kjenner til irritasjonen. Må være himmelsk når man får tilbake ansiktet etter endt laserbehandling, tenk å ikke se ut som en klovn under all dekk-kremen 🙏) 

• Liker 2
Skrevet

Har sett fine resultater, men syns likevel hele greia er sykt risky.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev feil, nærmer seg fjerde behandling så har bare hatt tre. Da er det håp, takk for svar :-) 

(Jeg tok de for å slippe å markere brynene hver dag, har angret hver dag i 5 år så kjenner til irritasjonen. Må være himmelsk når man får tilbake ansiktet etter endt laserbehandling, tenk å ikke se ut som en klovn under all dekk-kremen 🙏) 

Lykke til! Jeg håper de forsvinner helt! :klemmer:

Mine ble ikke røde etterhvert som de ble bleket av laserbehandlingen, de fikk en fæl blågrønngrå farge! Har vel sikkert noe med hvilke pigmenter som ble brukt i tatoveringene :klo:Så jeg vet hvordan det er når man føler seg som en klovn!

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! Jeg håper de forsvinner helt! :klemmer:

Mine ble ikke røde etterhvert som de ble bleket av laserbehandlingen, de fikk en fæl blågrønngrå farge! Har vel sikkert noe med hvilke pigmenter som ble brukt i tatoveringene :klo:Så jeg vet hvordan det er når man føler seg som en klovn!

Takk :hug: Nå ble jeg enda mer lettet, for mine har også fått masse blågråe flekker etter laseren. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det, og det ble kjempefint. 8 måneder siden nå, og de begynner å falme litt, så jeg tenker å fylle på igjen før sommeren. Viktig å gå til noen som vet hva de holder på med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk gjør dette frivillig...

Anonymkode: 4de19...3f6

Det fatter ikke jeg heller.Jeg ser med en gang at det er fake,og det ser stort sett helt jævelig ut på alle.Gir en "white trash" fornemmelse,og hårene vokser ofte aldri ut igjen.

Anonymkode: 855de...985

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fatter ikke jeg heller.Jeg ser med en gang at det er fake,og det ser stort sett helt jævelig ut på alle.Gir en "white trash" fornemmelse,og hårene vokser ofte aldri ut igjen.

Anonymkode: 855de...985

Du er lite opplyst ser jeg..  

Anonymkode: faeff...e60

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...