Gå til innhold

Vil ikke betale for Sukker.no mer!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så irritert! For noen måneder siden prøvde jeg ut Sukker. Jeg valgte det billigste alternativet (tror jeg), må betale i overkant av 100 kroner i måneden. Jeg har skrudd av automatisk fornyelse. På profilen min står dette: 

"

Automatisk fornyelse

Du har nå et VIP+ medlemskap. Automatisk fornyelse er slått av og medlemskapet vil opphøreonsdag 10. august 2016.

Når medlemskapet opphører vil du miste din oppsparte rabatt på 47% som beregnes ut fra hvor lenge fornyelsen sammenhengene har vært aktiv, så for å beholde rabatten må du aktivere fornyelse.

Det gjenstår det en del tid av avtalen og det vil uansett bli automatiske månedlige trekk frem til søndag 10. juli 2016.

"

Hva faen gjør jeg? Jeg bruker ikke Sukker lenger og hadde deaktivert profilen min for litt siden, men fikk plutselig faktura som jeg må betale. Dette er jævla dårlig gjort av Sukker, at man ikke har mulighet til å prøve ut VIP0 medlemskapet uten å måtte betale på det i mange måneder!!!!!!!

Anonymkode: 17828...eda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Ikke betal fakturaen.

2. Informer kundeservice om forholdene.

Anonymkode: a52ca...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Har du bundet deg til å betale for et år? Mange av de sidene tilbyr med bindingstid på seks måneder eller et år. Har du bindingstid så må du selvfølgelig betale for deg den tiden det varer. 

Anonymkode: 1c18d...60a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...