Gå til innhold

Gi gave til verksted?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siste året har jeg hatt mye trøbbel med bilen min, som var min første bil. Som singel, uten noe særlig menn i livet mitt og grønn som gresset på bil har jeg ofte henvendt meg til et fast verksted for ting, og jeg har alltid fått utmerket service. Både kundemottakereren og guttene på verkstedet har vært veldig hyggelige, veldig forståelsesfulle i forhold til at jeg innimellom er ganske treig og de har vært greie og slått av noen kroner og der siden bilen har kosta meg mye. 

På mandag solgte jeg bilen for ingenting og har nå kjøpt meg ny. Jeg har vært innom verkstedet nesten hver mnd (innimellom to ganger i mnd for småtteri som å bytte vindusviskere) og nå kommer jeg ikke til å  bruke de like mye, heldigvis. 

Det jeg lurer på da er om det er helt teit å kjøpe en liten ting til de? Tenkte en liten bukett med blomster eller kanskje en kake de kan kose seg med i lunchen?  Jeg forstår at de bare gjør jobben sin men de har strukket seg lengre enn nødvendig og jeg har fått langt bedre service enn på andre verksted. Vil rett og slett vise dem at de gjør en fryktelig god jobb.  Men er litt redd for å være hun teite som først brukte masse penger på verkstedet før hun kjøpte en kake til de som gjør jobben sin..  

Anonymkode: 130f9...330

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alltid hyggelig med en oppmerksomhet fra kunder. :)

Anonymkode: af4b1...737

• Liker 2
Skrevet

Stemmer på kake til lunchen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

+1 for kake. Det er superhyggelig og vil nok bli husket på. :) Mekanikere får mye pepper, da er det kjekt med positiv oppmerksomhet. Blomster er kanskje....tja..kjekt, men jeg tror kake er tingen her altså.

Anonymkode: 9ca74...103

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes dette virker som en topp idé jeg :) koselig å bli satt pris på, selv om det er jobben dems. Stemmer for kake jeg og :spise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort. Du er en kunde som alle andre kunder, verken mer eller mindre. 

Anonymkode: 7764f...b74

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skal bake en kake? Gulrotkake f.eks?  Er ikke det ganske bankers? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Helt bankers! :) Det er slike mellommenneskelige små gleder det skulle ha vært mer av i pengesamfunnet vårt - jeg synes det er skikkelig kjekt.

Anonymkode: 9ca74...103

Skrevet

Blomsterbukett er originalt og morsomt på et verksted, men de har neppe vase til å sette den i.
Kake er jo alltid populært, da. Veldig god idé!

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg ikke gjort. Du er en kunde som alle andre kunder, verken mer eller mindre. 

Dust. Selv om vi får betalt for å utføre en jobb er det da hyggelig med andre tilbakemeldinger enn bare at lønnen kommer inn på konto? 

Ts, bak en kake og skriv et kort! Sjokoladekake er en banker! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Tror du er den eneste som mener at å gi noen en hyggelig oppmerksomhet er en dårlig idé. En gang fikk jeg en blomsterbukett av en helt vanlig kunde, "verken mer eller mindre", fordi hun syntes vi var så blide og hyggelige på min arbeidsplass. Det var jo bare kjempekoselig og noe som ble satt stor pris på! Tror du noen på min arbeidsplass reagerte negativt på det? (vi fikk alle hver vår bukett). Nei, du er nok den eneste som klarer å vri en så hyggelig gest om til noe negativt.

Anonymkode: b92b8...c5c

• Liker 3
Skrevet
Den 12.3.2016 at 9.18, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg skal bake en kake? Gulrotkake f.eks?  Er ikke det ganske bankers? 

Ts

Det der blir satt pris på.

Er menn som skal spise. Bankers blir da sjokoladekake, og ikke gulerotkake. Husk at de skal huske deg og kaken som noe stas. Og gulerotkake er ikke stas. Men vi spiser det om vi er tvunget. Bare en observasjon fra forrige gang jeg var i nærheten av en gulerotkake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe jeg er en racer på gulrotkake og alle (også mannfolk) elsker den, derfor jeg foreslo det! Men skal da greie å bake en sjokoladekake :)

• Liker 3
Skrevet

Kommer du med ei kake, og den er attpåtil hjemmelaget, da blir du tatt godt i mot med din nye bil også i framtida :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...