Gå til innhold

For dere som har prøvd nettdating. Fant du kjærligheten?

Du som er/har vært på datingside: fant du kjærligheten der?  

36 stemmer

1. 1. Fant du kjæresten på nett?

• Ja
      24
    • Nei, er fremdeles medlem og på utkikk.
      6
    • Nei, og jeg ga opp. Er ikke medlem lenger.
      6

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av sukkerstatistikk-tråden.

Anonymkode: ea031...d5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, møttes på daværende blink (som egentlig var mer som en vennetjeneste) og møttes i 2006, fortsatt sammen og gift siden 2007 :D

Anonymkode: bbdcd...6d2

Skrevet (endret)

Jeg har ikke det, men min venninne ble gift med en hun traff på match.com :) 

Endret av goodbye_kitty
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde ikke det. Jeg hadde sukker-profil i noen år og mottok en drøss med meldinger. Min erfaring var at mange menn øsnker en brevvenn til kunne sende bilder av pikken sin til. 

Anonymkode: 1fa9f...e83

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
AnonymBruker
Skrevet

Første tinder daten er samboere i dag og venter barn :) Har ikke hatt kjæreste på 6 år før dette. Var heldig å fant mannen i mitt liv! 

Anonymkode: d1463...c56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 dater med ulike menn uten å bli sammen med noen. 2 av dem holdt jeg på med i et år måneder.

Jeg kommer til å fortsette med nettdating da jeg har få andre arenaer jeg møter menn på, og jobber såpass mye at det er liten tid til å dyrke hobbyer hvor man kan treffe noen. 

Anonymkode: a6f09...704

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke truffet noen på nettdating. Har ikke tro på at det kommer til å skje heller.

Anonymkode: f14a7...7d1

Gjest Jacklost
Skrevet

Nei, har prøvd diverse datingsider de siste årene uten å ha fått så mye som en date. Bare masse prating og så mister de alltid interessen i meg..

Datingsider er bortkastet tid om du er mann og har et vanlig middels utseende. Hva jeg skulle ha gjort for å skifte utseende :sukk:

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Jacklost skrev:

Nei, har prøvd diverse datingsider de siste årene uten å ha fått så mye som en date. Bare masse prating og så mister de alltid interessen i meg..

Datingsider er bortkastet tid om du er mann og har et vanlig middels utseende. Hva jeg skulle ha gjort for å skifte utseende :sukk:

Det har ingenting med utseende ditt å gjøre. Hvis menn bare skjønte hvor glad vi damer blir hvis dere viser oss oppmerksomhet. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på nettet, men i det virkelig liv. Et smil, et hei, en kort prat hvis man møtes på fjelltur... da hadde mange problemer vært løst.

Gjest Jacklost
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting med utseende ditt å gjøre. Hvis menn bare skjønte hvor glad vi damer blir hvis dere viser oss oppmerksomhet. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på nettet, men i det virkelig liv. Et smil, et hei, en kort prat hvis man møtes på fjelltur... da hadde mange problemer vært løst.

Jeg har ikke noe imot å gjøre noe av det

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg har ikke noe imot å gjøre noe av det

Prøv. Tipper du har date innen en måned da😊

AnonymBruker
Skrevet

fant kjærligheten på nett. var samboere men det ble slutt etter hvert, men det hadde ikke noe med at vi traff hverandre på nette å gjøre :P 

Anonymkode: 106a9...aab

Skrevet (endret)

traff bare en drøss med frustrerte mannfolk som løp fra den ene til den andre 

Endret av makkapakka
  • Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Den 13. mars 2016 at 12.36, AnonymBruker skrev:

Prøv. Tipper du har date innen en måned da😊

Er veldig usosial så er sjeldent jeg er ute å møter nye folk, er derfor jeg har prøvd nettdating slik jeg kan bli kjent med noen der først :) Men har bare vært 100 av kroner bortkastet penger :sukk: Jeg misunner dere damer som får masse meldinger av menn og kan velge og vrake

Skrevet

Fant den første gangen, men gjorde tabben å skyve henne fra meg. En av mine større tabber i livet. Har ikke funnet den etterpå :sukk:

Skrevet

Ja, vi har vært ilag i 5 år snart. Gifter oss i sommer :)

Skrevet

Truffet mange gjennom nettdating gjennom årene, fra både OkCupid og Tinder til gamle greier som Nettby, Blink og Darkdate (var i årevis på Sukker, men fikk aldri så mye som en melding der). I de aller fleste tilfellene ble jeg avvist ganske kjapt. I noen få tilfeller var det jeg som var uinteressert, og i noen tilfeller begge. De ble et par forsøk av det, men ingen forhold. Er nok for snål.

AnonymBruker
Skrevet

Var i et forhold i 3 år, og vi møttes ikke på nett. Men da vi møttes, var begge aktive på sukker. Men vi hadde så dårlig match at vi kom ikke opp for hverandre. Og vi hadde det bra i de 3 årene, og hadde veldig mye felles.

Nå har jeg vært sammen med kjæresten i 6 mnd, og vi møttes på møteplassen. Og jeg håper han er den rette, da han er helt fantastisk.

Anonymkode: 9a5b1...3a7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

Er veldig usosial så er sjeldent jeg er ute å møter nye folk, er derfor jeg har prøvd nettdating slik jeg kan bli kjent med noen der først :) Men har bare vært 100 av kroner bortkastet penger :sukk: Jeg misunner dere damer som får masse meldinger av menn og kan velge og vrake

Velge og vrake? Jeg får riktignok en del meldinger fra menn, men det er sjelden det er noen jeg har lyst å være med. Vet at dere menn tror vi jenter kan bare plukke, men det er mye som skal stemme😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...