Gjest haze Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 (endret) Har hatt iphone nå siden 2011, og tanken om å bytte til noe annet frister. Jeg tenker at jeg skal vente til iphone 7 kommer ut før jeg bestemmer meg, men hvis jeg skal bytte til noe neste gang, hva anbefaler dere? Har sett på samsung s7 og sony z5 premium. Viktig at telefonen har greit kamera og støtter apper som instagram, snapchat, facebook, vsco etc. Endret 11. mars 2016 av haze
Adaline Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 (endret) A Endret 26. november 2023 av Adaline
Poserose Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Jeg byttet fra iphone 5 til sony z5 compact. Er veldig fornøyd! Den klikket faktisk helt for en liten stund siden, og han i butikken jeg leverte den til sa at det var den første av den modellen de hadde sendt til verksted, så antar at det er lite feil på den. Ble sendt gratis til verksted enkelt og greit. Bra kamera, myyye bedre batteri enn iphone og ganske enkel å bruke. Riktignok ikke like enkel som iphone. Det viktigste for meg er nesten at den er liten så jeg kan bruke en hånd 1
Gjest haze Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har sett på huawei mate 8 og samsung s7, men klarer ikke helt bestemme meg for hvilken av dem.
Polly Ester Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Jeg er veldig glad i LG, jeg. Har hatt LG G2 og nå har jeg LG G3. Neste gang jeg skal ha ny telefon så tror jeg nesten at jeg fortsetter med LG G-serien.
Gjest haze Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Den 14.3.2016 at 1.57, Polly Ester skrev: Jeg er veldig glad i LG, jeg. Har hatt LG G2 og nå har jeg LG G3. Neste gang jeg skal ha ny telefon så tror jeg nesten at jeg fortsetter med LG G-serien. har ikke sett så mye på lg, kanskje jeg skal ta en titt!
Polly Ester Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, mångata skrev: har ikke sett så mye på lg, kanskje jeg skal ta en titt! Jeg bytter ofte telefoner, og da jeg skulle ha ny telefon den gangen jeg kjøpte 2'ern, så ble det den fordi det var den jeg hadde råd til, og så liker jeg å prøve nye ting. Jeg hadde den og iPhone 4S samtidig en stund, men gikk kjapt over til LG'n fordi jeg likte den så godt. Den er litt annerledes enn andre telefoner ved bl.a at tasten for å justere lyden og slå av osv er bak på ryggen, men det venner du deg til ganske kjapt. Og så er det dette med å slå på og slå av ved å tappe på skjermen, det syns jeg er en veldig kjekk funksjon.
Sjokoladefrelst Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 LG G4 er elsk <3 Man blir fort vant til ny telefon, og de tilbyr alt man får på iPhone, bare litt annereldes innpakning.
Gjest Keikolina Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Har hatt samsung en min i over 3 år, fornøyd. Kjøpte en ny i fjor, men var så dårlig lyd i den, så fortsetter å bruke denne Mistet den 100 ganger i flis, betong og asfalt. Den overlever alt, trodde jeg. Men her for noen uker siden fikk den nådestøtet, skjermen er litt knust Men klarer ikke slutte å bruke den. Bytter kanskje skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå