Gå til innhold

Brystløft i går

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ronja_80 i.i

Hadde en brystløft operasjon i går, og gjett om jeg er glad. Er veldig overrasket over hvor bra det har gått. Hadde litt smerter i går kveld, tok 2 paralgin og etterpå har jeg ikke kjent noe.

I dag er jeg i tipp topp stand, må nesten ta meg i at jeg opererte i går, for å slappe av mest mulig. Men jeg føler meg som normalt, bortsett fra at det strammer litt, så det er ikke lett å ta det med ro.

Var å byttet bandasje i dag, og det lille jeg fikk se, såg veldig bra ut :sjarmor:

På Torsdag skal jeg igjen bytte bandasje, slik at jeg da endelig får tatt meg en dusj.

Puppene mine er blitt 8 år yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pamella (ikke innlogget)

Gratulerer!!!

:-)

Jeg vet hvor deilig det er å komme hjem og se store forandringer på kroppen! (har tatt bukplastik)

Gled deg til tiden fremover! Du kommer til å bli mer og mer fornøyd med deg selv!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart30

Ronja!

Gratulerer så mye!!!

Selv hadde jeg for lite (dvs. ingenting! Hehe!) og "fylte på". det er snart 8 uker siden nå, så forstår deg godt, selv om jeg er på andre sida av dammen... Har en venninne som reduserte, og hun var kjempefornøyd og har det så mye bedre nå! (Finner topper, og ikke minst skjorter og kjoler, som passer f.eks)

Fortsatt er det jo mer "legitimt" å redusere enn å forstørre her i Norge... Noe jeg slett ikke skjønner!! Folk mener det er greit å redusere for da gjør man det jo for helsemessige årsaker (Fysiske). Men generellt er det jo helsemessige årsaker til at noen forstørrer også! Selv om det kanskje går mer på mental helse. Selvfølelse og selvverd o.l. Jaja... Det er vel ikke alt man skal forstå seg på... Hehe! jeg har det i allefall mye bedre med meg selv nå. men jeg hadde jo tenkt på dette i ti år, og undersøkt nøye før jeg tok steget ut. Og det er utrolig viktig! Man må jo vite hva man gåt til ikke sant?

Vil ønske deg lykke til i din nye verden!!!

M.v.h. Snart 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har vurdert det samme selv, Ronja! Hvor mye koster det, og hvordan gjøres det?

Det koster alt fra 20-35 000. Alt etter hvor du velger å gjøre det.

Deler av puppene blir på en måte flådd, og så blir brystvorten og resten av innholdet dyttet opp, og deretter sys det sammen.

Får sting rundt brystvortene og ned fra dem danner stingene en T.

Jeg må bare opplyse om at jeg ikke hadde reduksjon, og gjorde ikke dette av helsemessige årsaker, kun for å se bedre ut.

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Vet du om en kan amme etter en slik operasjon, og ble størrelsen forandret på grunn av oppløftningen?

Ca 70 % kan amme etterpå.

Mine virker større etter løftet, det ene ble litt redusert pga str forskjell i utgangspunktet. De virker større fordi alt volumet er på en plass, men bh str er blitt mindre fordi de ikke lenger er skvulpete, og trenger liksom ikke så mye "rom" for å holde dem på plass. Brukte 80C og nå må jeg nok ha 80B. (bruker sports bh ennå, så jeg vet ikke sikkert)

Er en uke siden operasjon nå, og det ser allerede veldig bra ut.

Er kjempe glad for at jeg gjorde det.

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...