AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Noen som har erfaring med disse urintestene? Viste den korrekt resultat? Anonymkode: fd879...46f
Shinigami Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Hva er det? Er det en graviditetstest som skal avsløre kjønnet på baby?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 15 minutter siden, Shinigami skrev: Hva er det? Er det en graviditetstest som skal avsløre kjønnet på baby? En urinprøve for å avsløre babyens kjønn. Altså ikke en graviditetstest, men en test som viser om det er gutt eller jente. Testen blir rosa om det er jente og blå om det er gutt. Er jo veldig uetisk, men jeg er bare så nysgjerrig Anonymkode: fd879...46f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Tviler på at du får sikkert svar med det hva i urinen skal si om det er gutt eller jente da? Anonymkode: 7b2a6...710
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at du får sikkert svar med det hva i urinen skal si om det er gutt eller jente da? Anonymkode: 7b2a6...710 Nettopp det jeg lurer på også. .Trodde bare blodprøve kunne definere det. Anonymkode: fd879...46f
Shinigami Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: En urinprøve for å avsløre babyens kjønn. Altså ikke en graviditetstest, men en test som viser om det er gutt eller jente. Testen blir rosa om det er jente og blå om det er gutt. Er jo veldig uetisk, men jeg er bare så nysgjerrig Anonymkode: fd879...46f Ok, da vet jeg det Som andre sier her, så er jeg veldig i tvil om den fungerer...
Bokdamen Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp det jeg lurer på også. .Trodde bare blodprøve kunne definere det. Anonymkode: fd879...46f Trodde man enten så det på UL eller ventet til ungen ble født. Man kan vel ikke finne ut av det vha en blodprøve? 1
Sjela Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 23 minutter siden, Bokdamen skrev: Trodde man enten så det på UL eller ventet til ungen ble født. Man kan vel ikke finne ut av det vha en blodprøve? Høres mer merkelig ut at denne testen skal slå ut på urin. Jeg leste noe om natrontesten at den bare var svada ettersom urinen ikke skiller ut forskjellige stoffer basert på barnets kjønn. Men man kan se det på blodprøver. Så det stemmer faktisk
Bokdamen Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, Sjela skrev: Høres mer merkelig ut at denne testen skal slå ut på urin. Jeg leste noe om natrontesten at den bare var svada ettersom urinen ikke skiller ut forskjellige stoffer basert på barnets kjønn. Men man kan se det på blodprøver. Så det stemmer faktisk Det ante jeg ikke! Fra når slår det ut på prøver?
Sjela Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 4 minutter siden, Bokdamen skrev: Det ante jeg ikke! Fra når slår det ut på prøver? Det er noe med kjønnsceller som frigjøres i blodet som kan avgjøre hvilket kjønn du bærer på. Men samtidig er det vel ikke normal praksis å utføre slike blodprøver i Norge. Det er vel gjerne i forbindelse med genetiske/familiære sykdommer som følger et kjønn at man gjør det. I noen kulturer er det jo veldig forskjell på jente-og guttefostre, så om man kunne ta slike tester uavhengig av årsak ville jeg anta at dessverre mange valgte abort fordi de fikk "feil" kjønn Jeg skulle selv hatt en liten snarvei til å finne ut av kjønn (fordi jeg er utålmodig og nysgjerrig) ettersom baby var så sjenert på OUL
Bokdamen Skrevet 11. mars 2016 #11 Skrevet 11. mars 2016 Da er jeg med @Sjela, trodde dette var en vanlig test jeg aldri hadde hørt om (og skjønner godt du gjerne skulle hatt en snarvei) 1
Tonjem0r Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 (endret) Min ble rosa og jente var det. Endret 12. mars 2016 av Tonjem0r
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 12 timer siden, Tonjem0r skrev: Min ble rosa og jente var det. Hvor kjøpte du? Var det urinprøvetest? Ts Anonymkode: fd879...46f
Tonjem0r Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøpte du? Var det urinprøvetest? Ts Anonymkode: fd879...46f Kjøpte på ebay. Ja. Kjøpte det bare for moroskyld, men morsomt at det faktisk stemte ☺ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå