AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Ting som er av stål, sølvfarget. Vanlig jif? Synes ikke det skinner så veldig av kjøkeskapet når jeg renser med bare jif. Anonymkode: becd0...e73
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Regner med det er børstet stål/"stål"? Jeg bruker type Jif kjøkken e.l. sammen med en vanlig microfiberklut for å ta fettflekker, skyller godt, og tørker over med vindusklut (glatt tørr microfiberklut) mens det er fuktig for å bli kvitt vannflekker. Rådene enkelte kommer med om å smøre inn med matolje bruker jeg ikke, siden jeg har forsøkt å vaske vekk gammel inntørket/herdet olje fra oljeflasker etc. før og ikke vil ha slikt i nærheten av noe som har så lett for å få flekker som børstet stål. Anonymkode: 2268e...871
Eighth Planet Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 hvis det bare er blankt ville jeg bare brukt en microfiberklut. en fuktig og en tør.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Den Friday, March 11, 2016 at 13.19, AnonymBruker skrev: Ting som er av stål, sølvfarget. Vanlig jif? Synes ikke det skinner så veldig av kjøkeskapet når jeg renser med bare jif. Anonymkode: becd0...e73 Jif på kjøleskapsdøra Vasker i samme retning som de vannrette stripene i dørene med en microfiber glassklut og påfører Cromol. Holder seg fint i ukesvis. Anonymkode: 13fb4...dd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå