Gå til innhold

Godbiter til hund fra matbutikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått meg en nydelig pomeranien tispe og lurer på om jeg kan kjøpe slike godbiter til henne som de har på matbutikk? Når hun skal få litt ros når vi feks går ute i bånd utenfor huset. Har kjøpe litt på dyrebutikk også, men den ligger litt langt fra her jeg bor. Noen som vet?

Anonymkode: 3286d...549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har alltid brukt godis fra matbutikk. det finnes hundeeiere som er STORE motstandere av alt du kan få tak i på butikken, men det bryr meg ikke. ingen av mine hunder har blitt dårlige

Anonymkode: 9d4cd...586

AnonymBruker
Skrevet

Har selv en pom og bruker godbiter fra matbutikk. Får jo kun små mengder uansett.Deler de ofte i to eller fire etter hva det er hun får.

Anonymkode: 84d7e...93a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har selv en pom og bruker godbiter fra matbutikk. Får jo kun små mengder uansett.Deler de ofte i to eller fire etter hva det er hun får.

Hvilken type kjøper du da? Jeg såg de hadde slike dentastix også eller hva de heter, men de var kun for 5kg og over mener jeg? Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har alltid brukt godis fra matbutikk. det finnes hundeeiere som er STORE motstandere av alt du kan få tak i på butikken, men det bryr meg ikke. ingen av mine hunder har blitt dårlige

Anonymkode: 9d4cd...586

Takk for svar :) ts

AnonymBruker
Skrevet

Om de blir dårlige av maten fra butikken, så er jo det snakk om sykdom senere i livet. Akkurat slik mennesker får helseproblemer senere i livet om de spiser junk food. Man blir ikke syk eller dårlig over natten av en hamburger.

Men uansett. Jeg kjøper fra matbutikk de jeg gir sjeldnere. Kjøper av og til fra dyrebutikk, men jeg har ikke gjort research så de fra dyrebutikken kan jo være like ille. Bare fordi de blir solgt der er ikke noe garanti for at de er bra.

Anonymkode: 4399a...488

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type kjøper du da? Jeg såg de hadde slike dentastix også eller hva de heter, men de var kun for 5kg og over mener jeg? Ts

Dentastix fikk hun før. Delte de bare i to eller tre. Hun får det ikke lenger da det ikke hjelper på tennene og det er mye sukker i de har jeg hørt.

Jeg kjøper ofte "det jeg føler for", men cheesy bites er en favoritt her. Deler de i to eller fire alt etter hvor mange jeg har igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Små mengder går vel greit, men både fór og godis fra matbutikken inneholder gjerne mye dritt. Det er en grunn til at det er billig - ingrediensene er billige, aka lite til ingentikg ordentlig kjøtt.

Anonymkode: 3620f...b60

AnonymBruker
Skrevet

vi kjøper grillpølser som vi deler opp å gi i godbit :) ellers på valper så kan mat bruke skrinkeost/baconost på tube! den holder kjeeempe lenge, for de trenger ikke store spruten ;) 

Anonymkode: da27b...b42

Gjest Yellowrose
Skrevet
Den 11.3.2016 at 12.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått meg en nydelig pomeranien tispe og lurer på om jeg kan kjøpe slike godbiter til henne som de har på matbutikk? Når hun skal få litt ros når vi feks går ute i bånd utenfor huset. Har kjøpe litt på dyrebutikk også, men den ligger litt langt fra her jeg bor. Noen som vet?

Jeg anbefaler å kjøpe det på Alphadog.no der har de mye utstyr og godbiter til hund som er miljøvennlig og bra for hunden :) uten gift i lekene osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...