Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 har du tatt frem vinterkåpa? og begynt å gå med den? synes folk kler seg så ulikt om dagen, noen går fortsatt i korte skjørter og tynne jakker, andre pakker seg inn..
~umulia~ Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg pakker meg inn det jeg kan, i hvertfall om morgnene. Vil absolutt ikke bli syk denne høsten også. Heller for varm, enn å fryse!
Gjest Madam Felle Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Pakker meg godt inn, for jeg hater å fryse.
Ingeborg Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har vinterkåpe i dag. Med to grader da jeg sto opp i morges, var det på sin plass!
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Vinterkåpen har vært fremme i to uker allerede. Men på føttene er det verre. Må ut og kjøpe vintersko/støvler.
RaGnA Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 har ingen vinterkåpe men.... har brukt en litt tjukkere jakke ett par ganger nå.
Samantha Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 Brrr, eg fryse!! Idag går eg med støvlettar med tjukkesokkar i, tjukk vinterjakke, hanskar og skjerf. Skulle gjerne gått med hue og, men eg ser skikkelig teit ut med det, så det får vente til det blir VIRKELIG kaldt.
villkatt Skrevet 19. oktober 2004 #8 Skrevet 19. oktober 2004 Har tatt den fram ja, men har kun brukt den to-tre ganger.. Høstjakken derimot har vært framme ca to-tre uker tenker jeg
nat26 Skrevet 19. oktober 2004 #9 Skrevet 19. oktober 2004 Har ikke begynt å gå med vinterkåpe,har gått med poncho,polo og en tjukk genser under.Støvletter har jeg gått med ei uke nå.Nå skal jeg ut og kjøper meg kåpe
Arkana Skrevet 19. oktober 2004 #10 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har tatt fram vinterjakke, skjerf og hansker, men har ikke begynt å bruke noen av dem ennå. Har en varm og god fleecejakke jeg bruker enn så lenge, men regner med vinterjakka kommer på i løpet av et par ukers tid.
Gjest 1111 Skrevet 19. oktober 2004 #11 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har brukt vinterkåpa mi i to uker nå, med god grunn!
Gjest Emera Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har også brukt vinterkåpe i en to ukers tid. Men jeg har stort sett bare en tynn genser under ennå. Skjerf og hansker bruker jeg også. Her er det gjerne en tre-fire minusgrader om morran, så det må til.
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2004 #13 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har ikke vinterkåpe,..men jeg har begynt å bruke skjerf og lue. Er ikke lenge til vottene kommer på nå,..
Carmen_ Skrevet 19. oktober 2004 #15 Skrevet 19. oktober 2004 Nei jeg har ikke begynt. Går med en overgangsjakke da..som er litt tykkere enn vanlig, eller poncho o.l. yttertøy. Men har gått til innkjøp av to vinterjakker
starie Skrevet 20. oktober 2004 #16 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg bruker strikkejakke og store skjerf. Vinterkåpen skal få henge litt til.
aline Skrevet 20. oktober 2004 #17 Skrevet 20. oktober 2004 har kjøpt både vinterjakke, bøttehatt, sjal og vinterstøvler til vintern jeg, men nekter å begynne å bruke det enda!! dersom jeg begynner å bruke det, da ER jo vintern her da!!! :o :-? Nei, det får henge ubrukt til det er kaldere en som så!! bruker høst/vårjakke og sjerf, det holder for min del. dessuten så har jeg en teit overbevisning om at dersom jeg begynner å bruke vinterjakka før det engang har blitt minusgrader NÅR jeg bruker den, så kommer den sikkert til å bli for kald når det virkelig blir kaldt.... :klø: blir litt sånn, "hvis du sitter med jakka på inne, så fryser du når du kommer ut!!" ...
Arkana Skrevet 20. oktober 2004 #18 Skrevet 20. oktober 2004 dessuten så har jeg en teit overbevisning om at dersom jeg begynner å bruke vinterjakka før det engang har blitt minusgrader NÅR jeg bruker den, så kommer den sikkert til å bli for kald når det virkelig blir kaldt.... :klø: blir litt sånn, "hvis du sitter med jakka på inne, så fryser du når du kommer ut!!" ... Sånn tenker jeg også. Dessuten, det har da vitterlig vært 8-9 grader i Oslo stort sett hele tiden de siste to ukene, en dag var det 2,5 grader og da angret jeg på at jeg ikke tok vinterjakka. Men 8-9 er rene sommeren.
aline Skrevet 20. oktober 2004 #19 Skrevet 20. oktober 2004 ... Men 8-9 er rene sommeren. ja, 8-9 grader er for varmt til å bruke vinterjakke. tenk bare på om våren, hvor varmt vi synes plussgrader i det hele tatt er DA!!
alisia4 Skrevet 20. oktober 2004 #20 Skrevet 20. oktober 2004 Har tatt frem vinter jakke og bruker det mest om morgen, da det er kaldest. Men FRYSE???? Det gjør jeg året rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå