bølla Skrevet 19. oktober 2004 #1 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg var ferdig med mensen forrige søndag. SÅ begynte jeg og spotte litt nå på søndagen, og tenkte at jeg sikkert hadde eggløsning. Men neida har fått mensen igjen...?? Det begynte ordentlig igår og hat holdt på siden. Hvorfor i hule heite helv... skjer dette da? Har hatt spiral i 3 år. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. oktober 2004 #2 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hm.. det er et godt spørsmål. Jeg kan også ha sånne småblødninger innimellom og jeg har spiral på 7 året. Hadde ikke noen sånne problemer med forrige spiral, men med den jeg har inne nå har det blitt litt blødninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2004 #3 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hva slags spiral har du? Legen min sa at slike spottinger ikke er uvanlig med hormon-spiral. (Selv valgte jeg kobberspiral) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 19. oktober 2004 Småblødning ja, men dette er ikke bare det. Håper det slutter snart. Visse ting i livet en bare ikke vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er kobberspiral. Det tok meg et halvt år med blødninger i hytt og gevær, til ting roa seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2004 #6 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har hormonspiral og det er ganske normalt med litt mye blødnminger i perioder med den... tenkte det var det samme med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå