Gå til innhold

Lee eller Wrangler??


Gjest anonym

Lee eller Wrangler?  

  1. 1. Lee eller Wrangler?

    • Lee
      13
    • Wrangler
      3
    • Æsj! Ingen av dem!
      4


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemte på Lee, fordi det er favoritten min. Men eg har 2 Wrangler-bukse og, som eg likar veldig godt.

Så eg ville helst svart "Ja takk, begge deler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lee bukse som var veldig god, men den ble ødelagt. Etter det har jeg ikke funnet noen gode modeller fra Lee, alle er så lave i livet. Allikevel får Lee stemmen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

For min egen del ville jeg valgt Wrangler, fordi jeg synes de er kulere, spesielt den retro 70-tallsmodellen i helt mørk med nesten svarte felter.

Men jeg er på krigsfot med Lee, de har ingen bukser som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en lee bukse som var veldig god, men den ble ødelagt. Etter det har jeg ikke funnet noen gode modeller fra Lee, alle er så lave i livet. Allikevel får Lee stemmen min.

Lee Desoto er ganske høy i livet. I allefall bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lee mister fasongen ganske bra fort da!

Det har absolutt ikke mine gjort!! Yndlingsbuksa er like fin i fasongen etter over to år (slitt i fargen, da). er fornøyd med holdbarheten på fasongen på de andre buksene også. Og det er tre ulike modeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Kjøpte ny bukse igår, og da kommenterte han som hjalp meg det at lee mister fasongen... Men nå var det Leola jeg kjøpte tidligere, og de inneholder jo en del strech... Kanskje derfor.. Har du hatt Leola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte ny bukse igår' date=' og da kommenterte han som hjalp meg det at lee mister fasongen... Men nå var det Leola jeg kjøpte tidligere, og de inneholder jo en del strech... Kanskje derfor.. Har du hatt Leola?[/quote']

Ja, det er Leola som er favoritten jeg snakket om! Kjøpte den i en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker, og den har holdt seg kjempebra. En annen jeg var fornøyd med, var Felton Flare. Ikke stretch. Super! Brukte den til den var utslitt, og er så glad i den at jeg har den ennå (som malebukse...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Oki, bra at du har funnet noe yndlingsbukser da... Men min Leola har jeg hatt i tre år eller no... Den er heeelt slapp nå... Har takket for seg, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte en Lee Desoto igår. Supergod bukse!

Den er ikke så veldig høy i livet da, men ikke av de aller aller laveste heller. Det er sånn at det går ann å sette seg på huk uten å være redd for at hele sprekken bak skal vises.

Jeg kjøpte den pine-trang, for de går noe ut sa ekspiditrisa!

websiten til Lee har en guide for å finne riktig bukse da, du kan klikke på forskjellige valg om kjønn, livhøyde, vidde osv og få opp forslag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...