Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det høres sikkert merkelig ut, for er det en ting som er sikkert, så er det at alle dør en gang. Det er jo en del av livet. 
Moren min døde av kreft da jeg var 12 år, og siden det har noe manglet i meg. Et tomrom en plass. Har naturlig nok vært pappajente siden da, og har i det siste merket en stor frykt for at faren min skal gå bort. Han er 60 år, har grei helse, har hatt hjerteproblemer i noen år nå, så han har forhåpentlig mange år igjen. Men det gnager i meg, det skal vel ikke være sånn at man får tårer i øynene når man tenker på det? 

Jeg er enebarn, så han er den familien jeg har igjen. Han er gift igjen, men nå tenker jeg på biologisk familie.

Anonymkode: 98163...d86

Videoannonse
Annonse
Gjest Juanita
Skrevet

Skjønner at du har det sånn, det er ikke rart :klem:

Men jeg råder deg til å ikke oppsøke de tankene. Sjansen for at det.skal skje blir verken større eller mindre av at du bekymrer deg (det er det jeg sier til meg selv, er bekymret av natur!). De stundene du var glad og tenkte på andre ting skjedde det jo heller ikke noe vondt, bekymringen din kan ikke brukes til noe hvis du forstår hva jeg mener.

Et par ordtak jeg minner meg selv om med jevne mellomrom:

- Hver dag har nok med sin egen plage.

- You shall be none the worse tomorrow for having been happy today :)

Lev livet ditt og forsøk å skyve bekymringen vekk når den kommer. Fortsett å være glad i dem du har rundt deg, om det er biologisk eller inngftet familie, venner eller kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...