My Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 HEI! Jeg er den fersk kaffedrikker! Vet du om en kaffe som er mild og god for en fersking som meg?
*Emma* Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 På kontoret kjøper vi bare kaffe fra Kaffebrenneriet i Oslo. (Den er grisedyr men jeg jobber med snobber!) Vi bruker en blanding med: 3/4 Columbia Supremo og 1/4 Irish Cream og vi får utrolig mange komplimenter for den fantastiske kaffen vår!
Gjest Genevieve Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Av butikkkaffen synes jeg Friele er best, selv kjøper jeg hele bønner fra Kaffebrenneriet og maler selv.
Dru Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg kjøper alltid Friele sin rettferdige kaffe. Den er like god som den vanlige frokostkaffen, men man har et samvittighetsaspekt ved det hele også. Den rettferdige kaffen fra Farmers er ikke god! (Og hvis noen er interessert: http://maxhavelaar.no/ )
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #9 Skrevet 20. oktober 2004 Sverger til Ali... mild og god...
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #10 Skrevet 21. oktober 2004 Evergood er min favoritt av de vi får kjøpt i butikken, men det beste er å kjøpe bønner som du kverner selv (nyydelig duft) og enten bruker i presskasse eller trakter.
Dina Skrevet 21. oktober 2004 #11 Skrevet 21. oktober 2004 Zoëgas Skånerost, verdens beste kaffe! Fåes kjøpt på Smart Club, og i Sverige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå