AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Har vært grisestøgg i en uke nå og finner ikke ut hva som gjør det. Sminker meg likt, samme kosthold, trener som normalt, sover godt og dusjer hver dag. Hudpleietime hjalp ikke. Vet om styggedager hvor håret er fett, lite søvn osv men hvorfor styggeperioder når man gjør alt riktig? Er ikke så forfengelig av meg egentlig, men kjipt å plutselig se annerledes og stygg ut. Anonymkode: 4340b...1bc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Forskjellige dager i syklusen din (hormoner). Jeg får en del kviser og ekstra fort fett hår ett par dager før mensen f.eks. Anonymkode: 944a5...56a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellige dager i syklusen din (hormoner). Jeg får en del kviser og ekstra fort fett hår ett par dager før mensen f.eks. Anonymkode: 944a5...56a Sliter med det samme før mens, men den er over nå og ser enda lik ut. Takk for svar. Anonymkode: 4340b...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå