AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg og mannen flyttet for to år siden i et nytt hus, nytt sted. Vi trives ikke her, vi har prøvd men det går ikke. Så de siste mnd har vi vært på utkikk etter noe annet på Finn. fikk vite her om dagen av en bekjent at et hus vi har sett på lenge skal legges ut for salg. Vi har så lyst på det huset, men vi kjenner ikke de som bor der. Har ikke lyst å vente til det blir lagt ut på Finn. hadde dere tatt kontakt med de som bor der og sagt at dere er interessert eller hadde dere ventet? please kom med forslag Anonymkode: 77ac4...c83
MiniMjau Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Ta kontakt, de blir nok glad for interesserte. Belag dere likevel på at de nok vil legge det ut og kjøre budrunde. Du sier ikke noe om hvor dere bor, om det er dårligere marked enn i større byer, så kan jo selger evt spare noen kroner på megler/annonsering ved å selge direkte til dere. En advokat må vel gjøre noe papirarbeid, men jeg vet ikke så noe særlig om det.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Hvis dere er villig til å betale markedspris, så hadde jeg blitt glad for en slik henvendelse, og glad for å slippe megler. Anonymkode: 65f4f...2d9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Den Thursday, March 10, 2016 at 22.23, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen flyttet for to år siden i et nytt hus, nytt sted. Vi trives ikke her, vi har prøvd men det går ikke. Så de siste mnd har vi vært på utkikk etter noe annet på Finn. fikk vite her om dagen av en bekjent at et hus vi har sett på lenge skal legges ut for salg. Vi har så lyst på det huset, men vi kjenner ikke de som bor der. Har ikke lyst å vente til det blir lagt ut på Finn. hadde dere tatt kontakt med de som bor der og sagt at dere er interessert eller hadde dere ventet? please kom med forslag Anonymkode: 77ac4...c83 Ingen med planer om å selge, anbefales å selge til noen sommtar kontakt privat. Da får man ikke prøvd boligen i markedet og vet således ikke hvilken pris man kan oppnå. Jeg ville forøvrig blitt om noen hadde kommet hit og spurt om å få kjøpe, uten at boligen er annonsert for salg. Anonymkode: 9c431...3c8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Den 10. mars 2016 at 22.23, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen flyttet for to år siden i et nytt hus, nytt sted. Vi trives ikke her, vi har prøvd men det går ikke. Så de siste mnd har vi vært på utkikk etter noe annet på Finn. fikk vite her om dagen av en bekjent at et hus vi har sett på lenge skal legges ut for salg. Vi har så lyst på det huset, men vi kjenner ikke de som bor der. Har ikke lyst å vente til det blir lagt ut på Finn. hadde dere tatt kontakt med de som bor der og sagt at dere er interessert eller hadde dere ventet? please kom med forslag Anonymkode: 77ac4...c83 Nå vet ikke jeg hvor i landet dette er, men slik markedet er nå hadde i hvert fall jeg som selger vært glad om noen kom å bød prisantydning for huset, før det ble annonsert. Det er tranger tider der ute, så det er ingen garanti for å så solgt til den pris en ønsker. Jeg synes dere skal ta kontakt og høre om det stemmer at huset skal selges. Få en verditakst på huset, om det ikke allerede er gjort. Si dere betaler prisantydning mot at huset selges uten at megler involveres. Megler kan derimot bistå med papirarbeid, noe som koster en brøkdel sammenlignet med vanlig meglerhonorar. Dette er en vinn, vinn situasjon. Kjør på! Anonymkode: 7816a...22d
Hulderen Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Den 10. mars 2016 at 22.23, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen flyttet for to år siden i et nytt hus, nytt sted. Vi trives ikke her, vi har prøvd men det går ikke. Så de siste mnd har vi vært på utkikk etter noe annet på Finn. fikk vite her om dagen av en bekjent at et hus vi har sett på lenge skal legges ut for salg. Vi har så lyst på det huset, men vi kjenner ikke de som bor der. Har ikke lyst å vente til det blir lagt ut på Finn. hadde dere tatt kontakt med de som bor der og sagt at dere er interessert eller hadde dere ventet? please kom med forslag Anonymkode: 77ac4...c83 Jeg antar deres bekjente kjenner de som bor i huset, siden han vet at det skal selges. Dere kan be han formidle kontakt og høre om de kan tenke seg å la dere se på huset og eventuelt legge inn bud før de går ut med det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå