Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 (endret) Har en app på mobilen som heter Daily Horoscopes (Horoskop greier). Lasta den ned i fjor i en periode hvor jeg var veldig nede og bare tenkte at alt i livet mitt skjer for en grunn etc. Denne appen ga meg litt motivasjon i dagene mine, og jeg bruker den fortsatt de dagene jeg er nedfor. Jeg vet det sikkert høres latterlig ut, men jeg var virkelig nedfor i den perioden. Uansett, jeg sjekka horoskopet mitt for i dag fordi dette er en sånn dag jeg har hvert litt trist. Jeg sjekka og det sto at noe jeg ønsket veldig mye kom til å skje idag. OG GJETT HVA DET SKJEDDE! Jeg vet dette høres utrolig latterlig ut, men denne appen må være magisk, for den er så nøyaktig og presis. Uansett, det jeg har ønsket meg en stund nå er å få kontakt med den gamle bestevenninna mi. Vi var bestevenner i 7-8 år før hun begynte å drikke, røyke, lyve for meg, snike seg ut og henge med folk som ikke var bra for henne. Jeg prøvde å være en god venn, men jeg ble bare sliten av alt det dumme hun gjorde. I fjor på denne tiden ga jeg opp og kontaktet mindre og mindre fordi jeg selv var i en mørk periode og hun bare gjorde det vanskeligere for meg. Nå har det gått et år nesten og hun sendte meg mld. idag, og jeg er fra meg av lykke. I førsten etter at jeg brøt kontakt sa jeg til meg selv at det er hun som er urettferdig og hun som er den dumme, men i det siste begynte jeg å skylde på meg selv og tenke at jeg er den som har hvert urettferdig og dum. Jeg har grått meg i søvn i flere netter fordi jeg har savnet henne så mye, og nå SENDTE HUN MLD. TIL MEG. Herregud jeg er fra meg av lykke og bare måtte få det ut. Kjente jeg ble så glad at jeg tårene bare pressa seg frem og at jeg fikk en klump i magen; En sånn godklump som gjør deg nervøs fordi du vet det vil bli bedre videre. Herregud! Okei, beklager, måtte bare få ut dette. Jeg vet jeg virker latterlig, men er så lykkelig. Jeg er en som setter vennskap utrolig høyt. Vennskap for meg er gull verdt, og det å miste en god venn har alltid hvert utrolig sårt for meg, så dette ble jeg glad for!!!! Endret 10. mars 2016 av The Lost Dreamer Feil overskrift
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Du vet at disse horoskopene gir ut så vage ting at man selv tolker det slik at det stemmer? " noe jeg ønsket veldig mye kom til å skje idag" er så vagt at det kan være nesten hva som helst. Uten at jeg har sjekket horoskopet mitt så kan jeg si at den der passet veldig bra på meg også i dag (lurer på hvorfor, hmmmh?). Anonymkode: 68095...47a
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du vet at disse horoskopene gir ut så vage ting at man selv tolker det slik at det stemmer? " noe jeg ønsket veldig mye kom til å skje idag" er så vagt at det kan være nesten hva som helst. Uten at jeg har sjekket horoskopet mitt så kan jeg si at den der passet veldig bra på meg også i dag (lurer på hvorfor, hmmmh?). Anonymkode: 68095...47a Jeg sa jo det er latterlig, men når jeg er nedfor blir jeg helt ''Universet aka Gud har planlagt noe for meg'' og det funker for meg i hverdagen når jeg sliter. Appen jeg bruker er ikke så veldig vag, men litt (jeg forkorta jo drøyt mye av når jeg skrev hva det sto, står jo mye mer) - Men den kommer med tips om hva som er lurt og ikke lurt. Liksom tips som får meg til å tenke litt og vurdere meg selv
Silfen Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Appen er nok helt tilfeldig, men det er jo flott at du fikk noe som du har ønsket deg så mye. Håper den gjenopprettede kontakten blir positiv for dere begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå