My Skrevet 19. oktober 2004 #1 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Jeg prøve å installere vår parabol. :klø: Vi har to "hoder". Har jeg forstått det rett når hvert hode skal "lese" på hver sin satelitt? Jeg har bare funnet én satelitt: Sirius. Er det meningen at jeg skal finne "Thor" også? Noen som vet hvor Thor er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #2 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du kun har Viasat er det kun Sirius du skal finne. Thor er Canal Digitals satelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 #3 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du kun har Viasat er det kun Sirius du skal finne. Thor er Canal Digitals satelitt. Men det er jo greit å finne Thor med det samme en holder på da... Om jeg ikke husker feil så er det vel noen gratiskanaler som ligger på Thor også... (mulig jeg husker feil nå - er ikke så ofte jeg er inne på de ukodede kanalene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #4 Del Skrevet 19. oktober 2004 Såvidt jeg vet så må en ha et Canal Digital parabolkort dersom en skal få inn kanaler fra Thor satelitten så dersom en ikke har et slikt kort er det heller ingen vits i å stille inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 #5 Del Skrevet 19. oktober 2004 Såvidt jeg vet så må en ha et Canal Digital parabolkort dersom en skal få inn kanaler fra Thor satelitten Du får jo inn de gratiskanalene som måtte finnes da. Disse er jo ikke med på noe programkort. Disse får du inn uten programkort også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #6 Del Skrevet 19. oktober 2004 De eneste kanalene du får gratis hos Canal Digital er NRK1, NRK2, TV 2, TV 2 Xtra og TVNorge og får å få disse kanalene må du ha et programkort og betale årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 #7 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, det er de eneste kanalene du får "gratis" hos CanalDigital. Men de kanalene jeg snakker om har ikke CanalDigital noe med. Det finnes gratiskanaler som Thor alikevell... (Canla Digital har jo ikke enerett på Thor sine frekvenser - de har noen av dem, men det er fremdeles kanaler der som ikke omhaldles av Canal Digital sitt programtilbud. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 19. oktober 2004 #8 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Jeg prøve å installere vår parabol. :klø: Vi har to "hoder". Har jeg forstått det rett når hvert hode skal "lese" på hver sin satelitt? Jeg har bare funnet én satelitt: Sirius. Er det meningen at jeg skal finne "Thor" også? Noen som vet hvor Thor er? Thor ligger på 1 grad vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå