Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Føler meg veldig lur som stiller dette spørsmålet, men det får heller bare være. Jeg har det siste året hatt veldig ustabil menstruasjon, da jeg sluttet med p-pillen i fjor februar. Men nå, 1 år senere, er meg og min kjære klare for barn. Jeg googler rundt om det meste jeg lurer på, men ikke alt er til og finne svar på. Jeg hadde første dag på siste menstruasjon den 13. Februar, så ifølge kalenderen er menstruasjonen like rundt hjørnet igjen. Men vi prøver jo og få barn, og hadde samleie rundt den tiden jeg skulle ha EL, men i og med at menstruasjonen har vært som den har vært i det siste året, er ingenting 100% sikkert med kroppen min om når jeg skal ha mens eller EL. Men så og si hele denne uken, har jeg hatt noe tykt, hvit utflod. Kan godt være EL, altså, men tenker bare og høre om andre har noe erfaring med dette og hva det kan komme av? Kan det være et tegn på graviditet eller noe i den dur? Jeg har jo ikke vært morgenkvalm, hatt oppkast eller noe. Eneste jeg har merket er jo at jeg er litt øm i puppene, men ikke noe veldig. Var nettopp inne på ultralyd for og sjekke puppene mine, og fikk da beskjed om at jeg hadde mye brystvev på siden av hver pupp, mot armhulen.

jeg håpe noen her inne har noe peiling, blir for domt og springe til legen hver gang med småting 😂

Anonymkode: f61d2...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha eggløsning, og du kan vere gravid. Om du ikkje får mensen innen et par- tre dagar ville eg tatt en test, berre for å få svar på om du kan vere gravid. Vil anbefale eggløsningstestar, dersom du vil bli gravid og har ustabile syklusar ;)

AnonymBruker
Skrevet

INGEN her inne er synske. Lurer du på om du er gravid må du ta en graviditetstest. Lurer du på om du har eggløsning må du ta en EL test.

Man får IKKE og da mener jeg IKKE på noen som helst måte graviditetssymptomer før kroppen produserer HCG. Produserer ikke kroppen HCG så er den ikke gravid og derfor kan heller ikke symptomer oppstå. Graviditeten eksisterer IKKE (ennå).  Dette er ganske A-B-C når det gjelder allmennkunnskap.

Anonymkode: 47c46...7e9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...