Gå til innhold

Tenk at han har fridd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg ikke trodd. Han har hele tiden sagt at han ikke vil gifte seg,men på hyttetur i helga kom altså bomben. Jeg holdt på å få sjokk.

Han hadde vært litt rar uka før og jeg begynte å lure om det var noe alvorlig galt. Men det var det jo ikke :ler:

Nå gjenstår det å finne forlovelsesringer også blir det middag med mamsen og papsen. Kjæresten skal jo selvsagt spørre pappa om lov :wink:

Vi har lyst å gifte oss juli 2005 men jeg har litt hetta for at det skal bli kort tid å planlegge. Noen med erfaring som kan komme med synspungter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse!

Og dere har god tid hvis dere vil gifte dere i juli. Bare bestill kirke og selskapslokaler kjapt så går resten helt finr :)

Skrevet

Gratulerer! :-)

Så lenge førstevalget deres på kirke og festlokale ikke er opptatt allerede, så går det helt fint å planlegge et juli-bryllup fra nå av! Selv bare venter jeg på at tiden bare skal gå fremover nå, for blomster, frisør, kake etc er det ingen vits i å bestille før det nærmer seg...

Skrevet

Gratulerer så mye, Delfia! Så morsomt med et overraskende frieri.

Du har tid nok til å planlegge, bare prøv å få booket lokale og fotograf så snart som mulig. Vi gifter oss i slutten av mai, og fikk "siste ledige plass" på lokale og fotograf vi ønsket oss for et par uker siden. Lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer!! :blomst_opp:

Vi gifter oss i juli, og som de andre her har skrevet, har dere god tid hvis dere bare er raske med å ordne med kirke og lokale. Vi begynte planleggingen for en måned siden, og var heldige som fikk den kirken vi ønsket (hun sa det var fullt alle andre helger enn den vi ønsket oss!) Vi måtte imidlertid finne et annet lokale enn det vi ønsket oss, fordi det var utleid den dagen. Men det kan jo ha vært tilfeldig, behøver ikke å være fullbooket over alt fordet!! Lykke til med planleggingen!! Det er veldig gøy! :hoppe:

Skrevet

Så gøy!!!! Gratulerer så masse :-) bestill kirke og lokaler så fort som mulig, så har dere greit nok med tid fremover til alt det andre :) Og så er det jo bare å spørre seg frem om alt mulig her i forumet!

:velkommen:

Skrevet

Gratulerer!!

Sørg for å ordne festlokale og kirken så har du plenty av tid til forberedelser. Selv ble jeg fridd til i august og vi gifter oss i juni 2005. Vi opplevde at førstevalg av lokale ikke var ledig men vi er veldig fornøyde med hvor vi har endt opp så jeg anbefaler dere å sjekke flere steder. Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk! Er helt ekstatisk for tiden :-) Lokalet vet vi er ledig og krysser fingrene for at kirka er ledig. Å få akkurat den kirken betyr veldig mye for meg. Der er min mormor og min mamma gift og der er jeg døpt og konfirmert. Jeg har alltid sagt at dersom jeg noen gang skal gifte meg så skal det være der.

Skal faktisk ringe i morgen for å høre!

Takk igjen for gratulasjoner! Jeg kommer nok til å være en del inne her nå fremover :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...