momo Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Lurer på om det er noen som har erfaringer med denne dressen. Lurer på hvor bra er den og er det verdt prisen. Hadde egentlig tenkt og kjøpe reima tec, men fant da ut at jeg måtte ha 2 dresser, en uten for og en med, noe som hadde blitt veldig dyrt. Derfor tenkte jeg og kjøpe troll dressen siden den har avtagbart for. Jeg er avhengig av en dress som tåler veldig mye, siden datteren min går i en naturbarnehage, og de er ute hele dagen. :-) :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Etter mange år med 2 barn i Reima dresser, kjøpte jeg i år Troll dressen med avtagbart fòr. Det er ikke så mye hun har fått brukt den enda, men den virker suveren! Herlig, både med og uten fòr. Den blir ikke så klumpete som reima dressen, så bevegeligheten for ungen blir mye bedre. Skulle faktisk ønske det fantes en Troll dress i størrelse til meg selv også!!!
Litz Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Ehhh... hvorfor ikke kjøpe Reimadress med avtagbart fór? Det har jeg gjort de siste årene nå, seinest for en uke siden. I tillegg har jeg ett par reservedresser... sånne billigdresser til ett parhundre kroner. Har ingen erfaring med Trolldressen, men vet at naboen har brukt det på sine to unger og er kjempefornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Ehhh... hvorfor ikke kjøpe Reimadress med avtagbart fór? Det har jeg gjort de siste årene nå, seinest for en uke siden. I tillegg har jeg ett par reservedresser... sånne billigdresser til ett parhundre kroner. Har ingen erfaring med Trolldressen, men vet at naboen har brukt det på sine to unger og er kjempefornøyd. Her er jeg igjen. Må selvfølgelig få med at det kun er Reimadresser med avtagbart fòr jeg har hatt tidligere, så disse dressene har jeg ganske god erfaring med etterhvert, og joda det er veldig gode dresser men jeg synes likevel Troll virker bedre. Kan forresten nevne at det var Reima dress jeg var på vei til å kjøpe også i år, men endte opp med Troll ettersom det var det eneste merket denne butikken hadde, og det er jeg glad for nå. Så heretter blir det bare Troll hos oss, også med tanke på arv til minsten. Vi bor på Vestlandet, så her holder det ikke med en billigdress til et par hundre...
Trixi Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Mine har Troll-dressen og er kjempefornøyd med den :-) . Den vant jo også testen som var i VG for litt siden! Den er myk og blir ikke så klumpete på og ull-fleecen inni er kjempefin å bruke f.eks under regntøy eller bare som en "kjørederss". Kommer til å være trofast til Troll så lenge barna bruker parkdress :-)
momo Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2004 Vi har reima dress med avtagbart for, men jeg er ikke så veldig fornøyd med den. Så da blir det nok en troll dress her, får nok dra og kjøpe en i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå