Gå til innhold

Kjøkken fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pusse opp kjøkken, men det er vanskelig å velge merke/butikk. Vurderer kjøkken fra IKEA. 

Hva er deres erfaring med IKEA kjøkken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte kjøkken på IKEA i fjor høst. Har bare gode erfaringer. Mange praktiske og fine løsninger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd, med alt utenom benkeplate og vask. Begge deler har fått mye skraper etter vanlig bruk. Skapfrontene tåler mye!

Anonymkode: 8fc84...3b1

Skrevet

Bare gode erfaringer! veldig praktiske løsninger, god kvalitet. Ikke velg den rimligste vasken da den lett blir ripete.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt 4 IKEA-kjøkken og vært fornøyd med alle sammen. Lett å fornye med nye fronter om det skulle være aktuelt. Stammene er nesten umulig å slite ut. Prisen har alltid kommet på mindre enn 50% av andre løsninger jeg har fått tilbud om, og da med bedre og "dyrere" løsninger og mer tilbehør inkludert.

Det eneste er om man faktisk finner fronter man liker på IKEA. Ellers vet jeg om flere møbelsnekkere som faktisk sverger til IKEA-stammene, så det er mulig å få spesiallaget fronter til dem uten problemer. Og man MÅ ikke velge benkeplater og sånt fra IKEA heller... om man ikke vil. bare pass på målene.

Skrevet (endret)

Pusset opp med Ikea-kjøkken i forrige leiligheten min, og nå skal vi pusse opp med nytt Ikea-kjøkken i nåværende leilighet. Har svært god erfaring med Ikea-kjøkken. 

Jeg er veldig glad i de grå Bodbyn-frontene og komme til å velge disse denne gangen også. :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenkt meg ikeakjøkken, men vi er ikke så hand noen av oss. Hørte noen tok 15000 for å montere. Dyrt 

Anonymkode: 77358...b2a

Skrevet (endret)
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne tenkt meg ikeakjøkken, men vi er ikke så hand noen av oss. Hørte noen tok 15000 for å montere. Dyrt 

Anonymkode: 77358...b2a

Det koste fra 9900 kr til 24900 kr. Det kommer helt an på hvor mange stammer man skal sette opp. Så kommer tilpasninger i tillegg. 

Synes i grunn ikke det er særlig dyrt, det jo det man må forvente hvis man ikke kan/vil gjøre det selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hadde Ikea-kjøkken i det forrige huset vårt. Valgte kvik når vi bygde nytt for 2 år siden, men angrer. Var mye mer fornøyd med Ikea-kjøkkenet og drømmer om den dagen jeg kan bytte kjøkken. Da blir det uten tvil ikea. Billigere og bedre! 

• 4 år senere...
Skrevet

Dytter denne opp fordi jeg er i samme situasjon. Er det god kvalitet på kjøkken fra Ikea? 

Anonymkode: 6b6fd...751

Skrevet

Kjøkken fra Ikea er for meg terningkast 6. Super kvalitet og garanti. Når det kommer til hengsler, så er det samme som bl.a  HTH bruker. Har mitt 4. Ikea kjøkken og velger det igjen om det blir aktuelt. Du kan gjøre uttrykket så ekslusivt som mulig. Selv har jeg valgt hvitevarer fra Siemens og benkeplate i sten for å gjøre det lille ekstra.

Anonymkode: bc827...d29

• Liker 1
Skrevet

Godt fornøyd med stammer, skap, skuffer, fronter og plate. Har heltre eikeplate og behandlet som bruksanvisninga sier, den holder seg veldig godt og blir bare finere og finere nå noen år senere. 

Vasken (altså kummen) plages vi med at blir misfarget som er vanskelig å vaske bort, og den blir ganske ripete (har ikke vasket med skurekrem altså). Men det er bare et utseende-"problem". Har hatt noen problemer med noen av de elektriske apparatene, særlig komfyr og koketopp. Vifte, mikro, oppvaskmaskin og kjøleskap har egentlig vært helt super. Har fått service når det har vært feil med produktene, men det krever at du som forbruker står på ditt (og har tatt vare på papirene). Alt fungerer som det skal nå. 

Anonymkode: 14238...1a3

Skrevet

Har hatt ikea  kjøkken i 11 år og det er fortsatt som nytt. Er kjempefornøyd med kvaliteten, skrogene til ikea har vært kåret til best i test tidligere.

Anonymkode: d8cfa...e29

Skrevet

Veldig fornøyd med ikeakjøkken! Vi er på femte året nå, og det fungerer like bra som den dagen vi satte det inn. Vurderer å bytte fronter om et års tid. Alle frontene går jo om hverandre, så det er superlett👍

Anonymkode: 09977...ef2

Skrevet

Har Ikea kjøkken, godt fornøyd, bortsett fra skuffene. Jeg valgte dessverre de billigste😫 de er ikke verdt ei krone! Har ei av den dyreste løsningen, og den er bare topp! Så legg penger i skuffer😉

Skrevet

Veldig fornøyd 🥰 Snart hatt det i 3 år. 

Anonymkode: f5eb0...3dd

Skrevet

Veldig fornøyd. Enkelt å montere opp selv også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...