Gå til innhold

Camilla Pihl - rare lesertall

Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gjesten29 skrev:

Likte Elle veldig godt tidligere, men har tapt seg.

Veldig ekstremt lei av å lese om:

- Pia tjelta

- Jenny Skavlan

- Siri T

-Maria Mena

For å nevne noen, disse går også igjen i Costume..  det blir rett og slett for mye det samme.

Alle de du ramser opp er sånn dødskjedelige "gladjenter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Dette er ELLE sitt ansvar, ikke Camilla Pihl. De har redaktøransvar, og har flere ganger vist at de ikke er så fryktelig nøye på merking. 

Hallo, Camilla kan si nei hun også, men det var nok for gildt med betalt tur til Venezia....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hallo, Camilla kan si nei hun også, men det var nok for gildt med betalt tur til Venezia....

Det kan hun selvfølgelig, men her ligger faktisk alt ansvar hos redaksjonen - som fikk "reisereportasje" fra en tur de ikke engang trengte å sponse selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, drikkerbrushverdag skrev:

Det kan hun selvfølgelig, men her ligger faktisk alt ansvar hos redaksjonen - som fikk "reisereportasje" fra en tur de ikke engang trengte å sponse selv. 

Ikke enig, for sånt som det her gjør ikke Camilla til en god figur akkurat. Hun skal liksom ha såpass fartstid som blogger at hun forstår at hun bør ikke ha navnet sitt i tilknyttning til slike ting så alt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
25 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Syns ikke du det da er merkelig at ved nesten alle de siste gangene et motemagasin har vært hos PFU, så har det gjeldt enten Camilla Phil, eller kunder hos firmaet hun eier? Tror nok hun er like medskyldig.

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den her Phil og mannen har blitt forført av grådighet og har ingen filter til hva navnene deres blir tilknyttet til lengre. Og enda en ting, jo mer jeg ser de her dyre merkeveskene promoteres av bloggere, jo mer vulgær og kvitt søppel synes jeg de her merkene blir. Kunne aldri pr i dag tenkt meg vesker eller noe som helst annet av Louis Vuitton og Chanel f.eks. Det er jo ikke luksus og ekslusivt lengre, det har blitt søppel.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er dumt Pihl eller Petters ikke gir kommentar om artikkelen. Virker så enkelt å bare gjemme seg unna eventuelle kontroverser.

Camilla Pihl er like sneaky som en hver annen sneaky blogger. Hun bare gjemmer det bak en teaspoon of cuteness.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesker verdt tilsvarende 2 månedslønner vil for alltid være luksus syns nå jeg. I denne saken er det ELLE som ikke har merket tydelig, og så kunne eventuelt CP vurdert om hun kanskje ikke skulle gi tips om et sted hun aldri har besøkt tidligere. 

Edit: skrivefeil

Endret av Marthos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marthos skrev:

Vesker verdt tilsvarende 2 månedslønner vil for alltid være luksus syns nå jeg. I denne saken er det ELLE som ikke har merket tydelig, og så kunne eventuelt CP vurdert om hun kanskje ikke skulle gi tips om et sted hun aldri har besøkt tidligere. 

Edit: skrivefeil

Luksus ja, men ekslusivt lengre pr i dag? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen enig med deg. Når eksklusive vesker henger på skulderen til tredjehver dame i gaten der jeg bor, er det ikke like eksklusivt lenger. Det er bare trendy å eie. Den gjeve eksklusiviteten utvannes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken

Hva med Camilla Pihl og Slettvoll da? (ref tidligere innlegg her i forum som jeg leste)... mye rart i bloggverdenen ang skjult reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri helt skjønt hvorfor hun er så populær. Bloggen hennes er jo veldig kjedelig; alt er M.A.G.I.S.K og cuteness overload. Og hun har vel hatt samarbeid med omtrent alle typer produkter som finnes.  Synes ikke produsentene at hun begynner å bli litt oppbrukt? Altså, taper ikke hennes verdi seg sv at hun har samarbeid med så innmari mange?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

Har aldri helt skjønt hvorfor hun er så populær. Bloggen hennes er jo veldig kjedelig; alt er M.A.G.I.S.K og cuteness overload. Og hun har vel hatt samarbeid med omtrent alle typer produkter som finnes.  Synes ikke produsentene at hun begynner å bli litt oppbrukt? Altså, taper ikke hennes verdi seg sv at hun har samarbeid med så innmari mange?

Jeg har ikke troen på noe produkt denne damen fronter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena

Peter Peters er absolutt en dyktig manager, det er jo derfor de har klart å gå fra helt ukjente og anonyme til å hanke inne de gjeveste avtalene. Hun begynte jo å få Vixen priser før noen viste hvem hun var, ihvertfall utenfor bransjen. Hun har i grunn blitt kjent gjennom annonsene hun har vært avbildet i og frontet dermed har det gitt klikk til bloggen, enn omvendt. Husker at det begynte å røre på seg i 2007 etter at Tshawe vant Skal vi danse og Madcon ga ut Beggin. Da fikk også PP kred i bransjen og solte seg i glansen av den utenlandske suksessen. Det må helt klart ha vært en døråpner og de har sikkert også jobbet hardt og målrettet. Unner de suksessen, skulle bare ønske at de faktisk uttalte seg når det kom opp sånne saker i media. Å ikke gi en kommentar virker litt feigt egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det Camilla og mannen hennes som var med i Giertsens serie Helt perfekt? De spilte et par som var swingers som inviterte hovedrollene på hyttetur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, cookies skrev:

Var det Camilla og mannen hennes som var med i Giertsens serie Helt perfekt? De spilte et par som var swingers som inviterte hovedrollene på hyttetur. 

18 minutter siden, cookies skrev:

Ja, det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cookies skrev:

1 time siden, Smasnug skrev:

Ja, det stemmer :)

Det gjorde dem egentlig litt mer pikant som par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Endaen

Jeg var inne på blogglisten.no og sjekket Camilla Pihls lesertall for en stund siden, de er veldig merkelige. Hun har ingen lesere på masse dager, og så én dag hvor hun har et bra antall. Ser ut som om hun trikser med trafikken for å få høye lesertall innimellom i stedet for jevnt over lave. Noen som skjønner noe av dette? Jeg ble nysgjerrig. Som dere ser i linken har hun denne uka ingen lesere, men jeg sjekket før og da var det én dag med rundt 10 000, de andre ingen.
http://blogglisten.no/blogg?q=www.camillapihl.no
Hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...