Gå til innhold

Løpeapp for nybegynnere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt en app som hadde et spor jeg kunne lytte til der de hjelper meg med å holde oversikt over intervaller, når jeg skal gå og når jeg skal løpe. Gjerne for nybegynnere med muligheten til å jobbe seg opp. Jeg trenger rett og slett en personlig trener på øret :P Noen tips?

Anonymkode: e7e2e...e4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Get running, som kjører coucj to 5 k-programmet. Du kan høre på musikk samtidig og så bare avbrytes det av ordre om løp, pause, snu og nå er du snart ferdig!

Anonymkode: 7e7ed...5f4

Skrevet (endret)

"Zombies, run!" Den fikk meg i form på null tid iallefall :fnise:

Kort oppsummert: Du er overlevende etter apokalypsen, har funnet deg en koloni og får ulike oppdrag. Plutselig får du høre gjennom headsettet at det kommer zombies bak deg (du hører gryntingen og snøftingen) og du må spurte som et hel***. 

Underveis samler du ting som vann, batteri (du får beskjed på øret om det du har funnet), og du kan legge inn egen musikkliste som spilles når du løper.

Både underholdende for de som synes det er kjedelig å løpe (jeg bruker det på tredemølla, da jeg foretrekker å løpe uten noe på øret når jeg løper ute) og de som bare trenger litt ekstra motivasjon :)

Endret av Poppie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk!

-ts

Anonymkode: e7e2e...e4c

Skrevet

Jeg holder med Poppie om Zombies, run! Når det får en som meg til å komme meg opp av sofaen og på tredemølla, da er det godt jobba. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut 5k runner :) Er en couch to 5k app. Synes den er bra :)

Anonymkode: 07464...b6b

Skrevet

10k free! Intervallapp der lengden på intervallene øker for hver uke. I de periodene jeg har brukt den så har jeg merket fremgang fra uke til uke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...