Sarah1991 Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Hei jenter! Jeg har lest meg grønn på dette emnet, og nå kommer altså spørsmålene... Hvor mye er mye utflod, og hvor mye er vanlig? Flere her som nesten må gå over til truseinnlegg? Er det "helt vanlig" å måtte gå å tørke seg ca. 1 gang pr time, for å holde seg noenlunde "tørr"? Har det noe å si hvor langt jeg er på vei? Vært sånn siden uke 6 ca., er 15+2 i dag...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Det er helt normalt med vannete og mer utflod i graviditeten. Det er da ingen skam med truseinnlegg Mange som har dette hele tiden og ikke bare i svangerskapet og bruker truseinnlegg hver dag. Jeg tenker i alle fall det er bedre en alternativet: Våt og kald bomullstruse. Anonymkode: 3d5f4...968
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Det er helt vanlig med mye utflod når man er gravid, mange som må bruke truseinlegg:-) Jeg har hatt det helt siden første dag, er nå over 30 uker på vei :-) er også vanlig med mer gulaktig utflod da det er mye hormoner ute å går, så lenge det ikke lukter vondt er det helt normalt. Mye rart når man er gravid :-P Anonymkode: 9ace7...07c
A4-livet Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Jeg brukte truseinnlegg hele graviditeten pga utflod.
Lumos Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Bruker truseinnlegg hver dag, ellers hadde det nok vært veldig ubehagelig. Er bare en vanesak, finnes mange diskret og tynne truseinnlegg som ikke merkes noe særlig
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Jeg er kommet omtrent like langt som deg i svangerskapet, er 16 uker på vei. Jeg har brukt truseinnlegg hele svangerskapet så langt. Hvis jeg glemmer det går det 5 minutter og så er det vått i trusa. Helt håpløst. Så jeg er helt avhengig av innlegg. Hvit og veldig flytende utflod. Må skifte truseinnlegg ganske ofte også, ellers blir det vått gjennom. Anonymkode: 7d8d1...9c5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har også mye utflod. Jeg er 23+4 og har hatt det omtrent hele graviditeten... Av og til kjennes det ut som om det renner, og jeg blir nervøs for at det er blod. Men det er 'heldigvis' alltid bare mye utflod . Anonymkode: f0630...096
Sarah1991 Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2016 Takk for svar Godt å vite at man er litt normal i hvert fall Jeg trodde at jeg hadde veldig mye utflod, men utifra det dere sier er jeg helt normal (heldigvis). Lest at veldig mye utflod kan være tegn på MA, så man blir jo litt redd... Men er heldigvis normal
A4-livet Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 Aldri hørt at det er et tegn på MA, hvor har du lest det? Hadde MA for tre mnd siden og da hadde jeg null utflod i motsetning til da jeg fikk barn og nå (bare 4-5 uker nå da).
Sarah1991 Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2016 Jeg sa ikke at det er er tegn, men at det KAN være det Husker ikke hvor jeg har lest det, men satt og googla og leste masse ting på mange forskjellige sider... Der er selvfølgelig individuelt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå