Gå til innhold

The family (2016)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett denne serien? Kan den anbefales,evt ikke?

Anonymkode: 65b8e...061

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne serien har vel ikke begynt å sende i Norge enda har den vel ?

Anonymkode: db5d8...dac

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne serien har vel ikke begynt å sende i Norge enda har den vel ?

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Så hvordan mener du at noen her skal ha fått muligheten til å se denne serien da?

AnonymBruker
Skrevet

Tuller du nå? Har du aldri hørt om streaming?

Anonymkode: cbbdc...bb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke ALLE i Norge som driver med streaming.

I tillegg er det ikke nødvendigvis slik at det er mulig å se alle splitter nye utenlandske  filmer eller TV-serier i Norge - på samme tid som dette blir tilgjengelig i opprinnelseslandet!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg er det ikke nødvendigvis slik at det er mulig å se alle splitter nye utenlandske  filmer eller TV-serier i Norge - på samme tid som dette blir tilgjengelig i opprinnelseslandet!

Wow, på kranglern i dag? TS henvender seg til de som faktisk HAR sett serien da, ikke til de de som IKKE har sett den.

Anonymkode: 280c2...ade

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, på kranglern i dag? TS henvender seg til de som faktisk HAR sett serien da, ikke til de de som IKKE har sett den.

Anonymkode: 280c2...ade

Takk for støtten ;)

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til 2016 og Internett min venn ;) 

Anonymkode: 56160...f4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er aboslutt mulig. Eller man må kanskje vente noen timer p.g.a tidsforskjellen Norge-USA,men det er en såliten detalj at det er det egentlig ikke verdt å henge seg opp i

AnonymBruker
Skrevet
Den 11.3.2016 at 10.10, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke spørsmålet formulert "hei, ALLE dere på kg. Hva syntes dere om denne serien?" spørsmålet er stillt med om noen har sett den. Skjønner ikke hva problemet ditt er

Anonymkode: a957f...4ea

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke spørsmålet formulert "hei, ALLE dere på kg. Hva syntes dere om denne serien?" spørsmålet er stillt med om noen har sett den. Skjønner ikke hva problemet ditt er

Anonymkode: a957f...4ea

I tilfelle du ikke har lagt merke til det, så er det tydeligvis svært få (om noen) som i det heile tatt har fått med seg denne TV-serien enda...

Denne tråden har jo ikke akkurat blitt oversvømt av folk som har sett fleire episoder fra denne TV-serien - og som vil diskutere hva de har sett eller mener om den...  :P

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvis det er den serien om en helt vanlig engelsk familie med kameraer i huset det er snakk om, så så jeg den på TV da den gikk i 2010. Likte folka godt, har planer om å se den igjen nå når TVNorge skal sende den på nytt :)

(med forbehold om at The Family som dere prater om ikke er noe HELT annet, da)

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎06‎.‎04‎.‎2016 at 21.21, Snikk skrev:

Hvis det er den serien om en helt vanlig engelsk familie med kameraer i huset det er snakk om, så så jeg den på TV da den gikk i 2010. Likte folka godt, har planer om å se den igjen nå når TVNorge skal sende den på nytt :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.4.2016 at 21.21, Snikk skrev:

Dette er en helt annen serie enn den du snakker om. 

Anonymkode: d0b85...ace

AnonymBruker
Skrevet
Den 11. mars 2016 at 13.48, AnonymBruker skrev:

I tilfelle du ikke har lagt merke til det, så er det tydeligvis svært få (om noen) som i det heile tatt har fått med seg denne TV-serien enda...

Denne tråden har jo ikke akkurat blitt oversvømt av folk som har sett fleire episoder fra denne TV-serien - og som vil diskutere hva de har sett eller mener om den...  :P

Ts her. Men hva faen har det med saken å gjøre? Du kverlurerte jo på noen som ikke var noe å kverulere over. Case closed. Punktum finale.

• 2 uker senere...
Skrevet
Den 10.4.2016 at 22.20, AnonymBruker skrev:

Dette er en helt annen serie enn den du snakker om. 

Anonymkode: d0b85...ace

Ja, skjønte det etter hvert. Jaja :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 9.3.2016 at 14.34, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett denne serien? Kan den anbefales,evt ikke?

Denne ser faktisk bra ut, jeg bare håper ikke det kommer noen ufoer inn i løpet av serien...det dreper det meste for meg

Anonymkode: 8aecd...136

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe som kommer på norsk TV, med det aller første?

AnonymBruker
Skrevet
Den 23. april 2016 at 19.04, AnonymBruker skrev:

Denne ser faktisk bra ut, jeg bare håper ikke det kommer noen ufoer inn i løpet av serien...det dreper det meste for meg

Anonymkode: 8aecd...136

Er nå på episode 9,og den er faktisk ganske bra. Og jeg er ganske sikker på at vi slipper unna ufoer. Det dreper det meste for meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...