AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Hei! Jeg skal kjøpe en liten ekstragave til samboeren, som blir 30 år snart. Han har ønsket seg en Batman-morgenkåpe, men jeg syns den er for kort og liten, og har sett at flere på nettet sier at den er kort til høye menn. Så da fant jeg Star Wars-kåpene på nettet, og de er gode i størrelsen. Men jeg fant denne kåpen på flere forskjellige sider, og der er over 100,- i prisforskjell. Så da lurte jeg på om det kanskje er forskjell på kvalitet, eller om det er den samme kåpen? Hva sier dere?http://www.blueboxshop.no/Slabrok-Star-Wars-Jedi ellerhttp://www.coolstuff.no/Jedi-Morgenkape#2171 Anonymkode: 99037...abb
stan Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Har en slik, stor og god. Tror det er samme. Kjøpte min på coolstuff og den ser veldig lik den hos bluebox. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 18 timer siden, stan skrev: Har en slik, stor og god. Tror det er samme. Kjøpte min på coolstuff og den ser veldig lik den hos bluebox. Takk for svar!:) Da kjører jeg på med den billigste, så får jeg heller bytte om den ikke er "riktig"... Anonymkode: 99037...abb
fullkornspasta Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Jeg kjøpte på ebay. Likte den ikke. Veldig posete og syntetisk
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, fullkornspasta skrev: Jeg kjøpte på ebay. Likte den ikke. Veldig posete og syntetisk Hmm, posete, sier du..? Hvor høy er du? Denne skal på en mann som er 1,96 høy. Tror du den blir posete på ham også? Kan du ha kjøpt en knock off? Eller kanskje du trodde den skulle kjennes ut som bomullskåper? For når det står at den er 100% bomullsfløyel, så kan den umulig kjennes syntetisk ut? Da skal den kjennes glatt ut. Anonymkode: 99037...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå