AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Hei, dette er min 2. mnd uten ppiller, og hele forrige syklus hadde jeg masse murringer og stikkinger hver dag. Regner med det var fordi kroppen prøvde å gå tilbake til "normalen" etter pilleslutt. Denne mnd har jeg ikke hatt noe el-slim, ikke hatt stikking, ingenting som tilsier eggløsning (tar ikke tester enda!). Kan man ha el uten disse tegnene? Anonymkode: d2313...763
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Basert på erfaringene fra min egen kropp, ville jeg si "nei". Min kropp forteller tydelig at det er eggløsning på gang, og for min del er det spesielt to "give aways" når det kommer til signaler; rikelig med blankt eggløsningsslim fra skjeden, samt et migreneanfall. Jeg får også migrene dagen før selve mensen kommer. Glassklart eggløsningsslim er vel noe alle kvinner får, er det ikke? Anonymkode: 0aeac...d1e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har aldri hatt eggløsningsslim! Hos meg er det veldig forskjellig hver gang, denne gang merka jeg ingenting, mens forrige måned hadde jeg direkte vondt, verre enn menssmerter. Vanligvis merker jeg noen stikninger og økt sexlyst. Anonymkode: eaddb...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå