Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #1 Del Skrevet 16. juli 2002 Er singel, så singel, og nesten litt desperat nå!Har vært singel nå i litt over et år, har hatt noen forhold, men ikke noe mer. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å treffe en søt, kjekk, høy (er høy selv) snill og noen lunde sport type?? Tro ikke at jeg ser ut som en skikkelse fra Pondus-seriene, jeg blir alltid sjekket opp på byen, får høre jeg er både søt og pen, men jeg treffer aldri den rette! Har dessverre en lei tendens til å bli litt betatt av "bad guys'ene", mens jeg overser den snille, trofaste.... Er kanskje litt redd for at det skal bli for kjedelig i et forhold med den "snille",men jeg vil jo innerst inne ha det sånn??? Eller vil jeg det? Vil ha et forhold som er både trygt, stabilt og med fremtidsutsikter, men vil også ha et forhold med en mann som kan leke, elske, le og oppleve verden med meg! Finnes ikke de da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 Å? Er det bare bad-guys´ene som leker, ler og elsker? Skjønner ikke helt... Du vil ha en utro, halvkriminell lekende liten elskebass? Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 16. juli 2002 #3 Del Skrevet 16. juli 2002 Joda, de finnes.. men jeg tror mange har et litt for "klart" bilde av hvordan den fremtidige kjæresten skal være. Vær åpen for nye muligheter, og kanskje andre mennesketyper enn du er vant til..? Sånn var det i allefall for meg, jeg var singel ganske lenge helt til jeg begynte å "surre" med en jeg har kjent i årevis, men aldri tenkt på på "den måten" før.. Nå er vi samboere, og skal gifte oss til neste år.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #4 Del Skrevet 16. juli 2002 ... okey, formulerte meg litt dårlig der.... men tror du skjønner poenget: vil ikke bli sittende "fast" i et forhold bare fordi det trygt og godt!Vil ha både i pose og sekk - den trofaste, stødige snille, men også den litt rampete, lekne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 16. juli 2002 #5 Del Skrevet 16. juli 2002 De snille gutta som du sier du overser er neppe mer kjedelige enn "bad-guys'ene", men de er bare litt mer sjenerte overfor fremmede. Når du blir kjent med de så har de samme eventyrlyst og er like lekne som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 16. juli 2002 #6 Del Skrevet 16. juli 2002 Enig med Kristian! Bad guys er kun bad guys! De trofaste, snille , stille og beskjedne er i tillegg lekne og morsomme bare du blir kjent med dem. Har satt mennene du møter litt for mye i bås tror jeg. Men det er vel samme problemet med menn som med kvinner. De beste er allerede opptatt? (Slik som jeg og samboeren min f.eks!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #7 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg kunne også tenkt meg en som - ihvertfall - hadde "levd" litt, og som ikke trodde alt og alle var farlige! Trodde liksom at stille, rolige, stødige typer var noe å satse på, men der tok jeg feil gitt. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 17. juli 2002 #8 Del Skrevet 17. juli 2002 "Til lags at alle kan ingen gjera..." Det ser ut som om du ikke fant deg noen mellomting da, ser en annen tråd her, hvor typen sitter foran dataen hele kvelden, tydeligvis av en åpenbar mangel på noe mer spennende å finne på. Det ER forskjell på folk, noen er HELT sofagris og noen er aldri nedi sofaen(nesten), men å tiltrekkes av Bad Guys, nei det er litt selvmotsigende, for da kan man nesten ALDRI stole på vedkommende og hans vurderinger. Synd å si det, men folk finner seg partnere fra samme samfunnslag, samme utseendetype, samme interesser osv Kanskje du er litt bad selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 23. juli 2002 #9 Del Skrevet 23. juli 2002 Trodde også det bare fantes kjedelige gutter som likte meg før... Ingen var god nok for meg, jeg fant feil med alle sammen (enten for feit, tynn, stygg nese, skallet, rar stemme, gammel, yngre enn meg, kristen, narkoman - u name it...) Ingen drømmegutter der nei... :-? Men den dumme utlendingen ble helskjønn og skamsexy når jeg først la godviljen til og gikk ut med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markus Skrevet 23. juli 2002 #10 Del Skrevet 23. juli 2002 Kjære gjest! Har du lest mitt innlegg kvinnelist? Driver du på med et slikt spill? Det kan virke som at du leker med menn. Bad Guys er sjelden direkte slemme, de behersker vel bare spillet bedre. Bottom line: skal du ha en snill fyr må du være snill mot han, er du det? *Markus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Skrevet 29. juli 2002 #11 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei... Ærlig talt: De mest sjenerte menn er faktisk de mest spennende når det kommer til stykket !!! 8) Brautebassene kan dere ha for dere selv for min del... De sjenerte blir jeg mye mer nysgjerrig på... :blunke: Kanskje fordi jeg ikke er plaget av sjenanse selv... Men stillest vann HAR dypest grunn. Ofte !!! Selvsagt finnes det unntak, det gjør det alltid. Vi er alle unike. Hver på sin måte. Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå