AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Når arbeidsgiver skal sørge for kortet man putter i vinduet på bilen så bilen kan stå på parkeringen imens man jobber, hvor lang tid er det normalt at det tar å finne et kort og gi arbeidstakeren? Er det noe spesielt de må bestille fra Hong Kong, som tar tre måneder før kommer til Norge? Anonymkode: a5d2d...635
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Burde gå på få minutter, tiden det tar å skrive ut, samt laminere. (Hvis dem ikke har liggende ferdig) Anonymkode: 40c57...6de
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Burde gå på få minutter, tiden det tar å skrive ut, samt laminere. (Hvis dem ikke har liggende ferdig) Anonymkode: 40c57...6de Så de har ingen unnskyldning altså? Må muligens bruke 500kr på kollektivtransport neste uke (koster 500kr for 5 dager) fordi jobben ikke gidder å gi meg parkeringsoblat så jeg kan bruke bilen og spare haugevis av penger. Det provoserer meg. "Jeg skal fikse det i morgen", "hans er ikke tilstede idag", "jeg skal se på det"... Er det mulig å være så hjelpesløse? Anonymkode: a5d2d...635
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så de har ingen unnskyldning altså? Må muligens bruke 500kr på kollektivtransport neste uke (koster 500kr for 5 dager) fordi jobben ikke gidder å gi meg parkeringsoblat så jeg kan bruke bilen og spare haugevis av penger. Det provoserer meg. "Jeg skal fikse det i morgen", "hans er ikke tilstede idag", "jeg skal se på det"... Er det mulig å være så hjelpesløse? Anonymkode: a5d2d...635 latskap heter det! noen folk er så tafatte... stå på ditt. ellers så får du true de med at de får betale for transporten din til du får oblatet
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, marihøna1991 skrev: latskap heter det! noen folk er så tafatte... stå på ditt. ellers så får du true de med at de får betale for transporten din til du får oblatet Kan jeg kreve det, da? Jeg er så lei av at alt skal være så ekstremt vanskelig. En ting er at man finner seg i at de ikke står for arbeidstøy så man ødelegger eget tøy (selvom arbeidstilsynet krever at arb.giver står for arb.tøy), men det er så mye smårusk. Som dette oblatet. Som det tar 5 minutter å lage. Argh.... Anonymkode: a5d2d...635
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg kreve det, da? Jeg er så lei av at alt skal være så ekstremt vanskelig. En ting er at man finner seg i at de ikke står for arbeidstøy så man ødelegger eget tøy (selvom arbeidstilsynet krever at arb.giver står for arb.tøy), men det er så mye smårusk. Som dette oblatet. Som det tar 5 minutter å lage. Argh.... Anonymkode: a5d2d...635 nei du kan nok ikke det men kanskje de skjønner tegninga.
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 men rart de ikke står for arbeidstøy en gang? en ting er jo om du jobber i en klesbutikk med minimal slitasje på klær, men når du jobber i la oss si butikk hvor man sliter klær noe helt sinssykt fordi man står på kne, revner buksene fordi man ikke husker at man må sette sen på huk forsiktig osv så er det jo litt rart at de ikke dekker det
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 3 minutter siden, marihøna1991 skrev: nei du kan nok ikke det men kanskje de skjønner tegninga. De skjønner nok ingenting. De bare kjører sitt eget løp.. på tide å skifte jobb Anonymkode: a5d2d...635
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, marihøna1991 skrev: men rart de ikke står for arbeidstøy en gang? en ting er jo om du jobber i en klesbutikk med minimal slitasje på klær, men når du jobber i la oss si butikk hvor man sliter klær noe helt sinssykt fordi man står på kne, revner buksene fordi man ikke husker at man må sette sen på huk forsiktig osv så er det jo litt rart at de ikke dekker det De skal gjøre det, men de gjør det ikke. Man må mase. Og mase. Og mase. Og etter to måneder får man kanskje en tskjorte. De har ikke lov, kunne blitt meldt til arbeidstilsynet, men siden arbeidstilsynet har vært og stilt spørsmål etc og allikevel ikke giddet å gjøre noe med noenting så tviler jeg på at det har noen hensikt. Vil bare ha oblatet, jeg. Anonymkode: a5d2d...635
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De skal gjøre det, men de gjør det ikke. Man må mase. Og mase. Og mase. Og etter to måneder får man kanskje en tskjorte. De har ikke lov, kunne blitt meldt til arbeidstilsynet, men siden arbeidstilsynet har vært og stilt spørsmål etc og allikevel ikke giddet å gjøre noe med noenting så tviler jeg på at det har noen hensikt. Vil bare ha oblatet, jeg. Anonymkode: a5d2d...635 så håpløst....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå