Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Til søndag har svigerinna 40-årsdag og klarer ikke bestemme meg hva slags gave jeg skal gi. Hun er ikke kravstor og på generell basis har det holdt med blomster, gavekort og småtterier. Men på slike dager syns jeg det er lov å strekke seg litt.

Beste jeg har kommet på er å stikke innom Glasmagasinet og se om de har noe fint der, som egner seg for en slik dag.

Hvilke andre alternativer har jeg?

Endret av Devilheart
Tråden er løst
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en opplevelse? Jeg fylte nylig 40, og er av typen som aldri feirer. Ble overrasket med fest og fikk både hundekjøring, konsertbilletter og revybilletter i gaver, og ble kjempeglad for disse!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

-Smykker fra Snö

-Den nye vasen kähler (den uten striper)

-Veske 

-Et fint skjerf i vårfarger 

-Kunst/bilde

Anonymkode: 479b3...b74

Skrevet
1 time siden, Monky6 skrev:

Kjøp en opplevelse? Jeg fylte nylig 40, og er av typen som aldri feirer. Ble overrasket med fest og fikk både hundekjøring, konsertbilletter og revybilletter i gaver, og ble kjempeglad for disse!

Opplevelsesgave får broren min stå for. Han tenker allerede å kjøpe weekendtur, så det er tatt hånd om.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Smykker fra Snö

-Den nye vasen kähler (den uten striper)

-Veske 

-Et fint skjerf i vårfarger 

-Kunst/bilde

Ja, et fint og rimelig smykke kan også funke. Får stikke innom noen butikker og spørre dem om råd.

Skrevet

Personlig så ville jeg ikke ønsket meg noe fra Glasmagasinet, ei heller disse vasene med striper på som er så populære nå (fikk faktisk en til jul, men jeg ga den bort til ei venninne istedet). Jeg har mer enn nok av skåler/vaser/fat osv. 

Vet ikke hvilken prisklasse du tenker på, men jeg ville blitt veldig glad for (blir selv 40 til høsten)

-ullundertøy, gjerne fra Ulvang eller Kari Traa

-god flaske rødvin eller evt whisky

-gavekort på favorittrestauranten

-konsert/teater/revy-billett

-favorittparfymen min (dette fordrer at du vet hvilken parfyme hun liker)

-gavekort på manikyr

-kinogavekort 

Ville unngått smykker, skjerf, pyntegjenstander. Hvis man kjøper smykker eller skjerf så er det isåfall greit med byttelappe. 

• Liker 4
Skrevet

Normalt holder jeg meg under 500 for vanlig bursdag, men for slike tilfeller kan jeg strekke meg til 1000-1500. De får uansett ikke vite prisen så lenge det ikke er gave med byttelapp.

Med frykt for stereotyping, men likevel ingen løgn, så liker damer personlig pleie. Kanskje et gavekort på spa eller personlig pleie kan være noe. Hadde passet perfekt om jeg og broren min kunne koordinere det med deres weekendtur. Dvs. at jeg står for spa-opplevelsen på hotellet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Devilheart skrev:

Opplevelsesgave får broren min stå for. Han tenker allerede å kjøpe weekendtur, så det er tatt hånd om.

Ja, et fint og rimelig smykke kan også funke. Får stikke innom noen butikker og spørre dem om råd.

Vet ikke om det er aktuelt, men minimalistiske bokstavsmykker er jo populære nå. Koster rundt 3-400kr, finnes i sølv og gull og selges hos de fleste gullsmedbutikkene. 784435-12-1443969248398.jpg

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet
9 timer siden, Devilheart skrev:

Normalt holder jeg meg under 500 for vanlig bursdag, men for slike tilfeller kan jeg strekke meg til 1000-1500. De får uansett ikke vite prisen så lenge det ikke er gave med byttelapp.

Med frykt for stereotyping, men likevel ingen løgn, så liker damer personlig pleie. Kanskje et gavekort på spa eller personlig pleie kan være noe. Hadde passet perfekt om jeg og broren min kunne koordinere det med deres weekendtur. Dvs. at jeg står for spa-opplevelsen på hotellet.

Jeg hadde blitt veldig glad for gavekort på spa!

AnonymBruker
Skrevet

Bøker, bøker og bøker! 

Hadde blitt stressa av enda mere TING som skulle ha plass i skapet, eller tvangsdag på spa.

Anonymkode: bfb66...164

Skrevet

Ang spa hvis det er under vurdering så kan det være greit å sjekke ut om vedkommende faktisk liker spa :)

Personlig så ville jeg solgt eller gitt bort et evt gavekort på spa. Jeg synes spa er dørgende kjedelig og klarer overhodet ikke slappe av.. 

Skrevet

Takk for svar, fleste av dere. Har pratet med broren min og blitt enige om at jeg lager et hjemmesnekra gavekort med fine ord og spanderer personlig pleien på deres weekendtur. Han sa det ville hun sette pris på.

Tråd løst.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spam og tulleinnlegg.

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...