Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har mange venner som er opptatte med en eller annen aktivitet hver kveld i uken, og svært sjeldent tilbringer en kveld hjemme. Er dette det vanlige, eller pleier dere å være hjemme etter jobb? Bare litt interessant å se! :-)
Gjest Ethereal Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 I normaltilstand har jeg aktiviteter på kveldstid (trening og jobbseminar) fem ettermiddager/kvelder pr uke. Stort sett blir det derfor bare en ren hjemmekveld pr uke. Derfor er det godt å ta en timeout innimellom, og faktisk holde seg hjemme en hel ettermiddag (skjer ikke så ofte)
Arkana Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har ingen faste aktiviteter på kveldene, jeg misliker å måtte følge slike strenge rutiner. Alt jeg gjør kan flyttes på. Dessuten orker jeg bare ikke å ha fylt opp hver eneste kveld, jeg trenger å slappe av og bare ta livet med ro.
Grooo Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 For tiden er jeg opptatt en kveld i måneden. Mannen er opptatt en kveld i uka.
MiniMjau Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Jøss, travle damer! :-) Jeg har annenhver mandag fast "borte"-kveld. Ellers så blir det selfølgelig tur til treningssenteret, men dette vil jeg ikke karakterisere som at jeg er borte/opptatt hele kvelden.
RaGnA Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 Er hjemme stort sett hver kveld ja... tror ikke det hadde vært særlig populært om jeg dro ut hver eneste kveld uten sambo
aline Skrevet 19. oktober 2004 #9 Skrevet 19. oktober 2004 jeg har faste planer tre kvelder i uka + at det støtt dukker opp planer ellers, føler altfor sjeldent at jeg har tid til å ta meg en hel kveld til bare meg. Og de kveldene jeg har, går jo da lett med til husarbeid og annet som må gjøres.... kunne godt hatt ett par døgn til i uka jeg!!!
Ingeborg Skrevet 19. oktober 2004 #10 Skrevet 19. oktober 2004 Har faste aktiviteter mandag, tirsdag og torsdag, og er på trening mandag, onsdag og fredag hvis jeg rekker det. Må ellers regne med at jeg må jobbe kveld/helg i hvert fall en gang i uka - så jeg har nok å gjøre, ja!
Gjest Dolphina Skrevet 19. oktober 2004 #11 Skrevet 19. oktober 2004 Har trening/kamp 2 kvelder i uka + at jeg ofte jobber 1-2 kvelder i uka!
Gjest Madam Felle Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har ingen faste kvelder jeg er opptatt, og det er kjempe deilig.
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2004 #13 Skrevet 19. oktober 2004 Har noe stort sett hver eneste kveld. Men jeg liker det. Kan ikke bare sitte hjemme foran TV'n heller....
MiniMjau Skrevet 19. oktober 2004 #14 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er helt avhengig av å ha kvelder heeeeelt for meg selv, enten til å lese bok og nyte stillheten, rydde i bestikkskuffen eller se Judging Amy. Forhold eller ei, alle har vel et slik behov? Hvordan er det med de samboende?
RaGnA Skrevet 19. oktober 2004 #15 Skrevet 19. oktober 2004 jeg gjør jo stort sett det jeg vill da.... trener fast 3 dager i uka men kan ikke si jeg er opptatt hele kvelden for det har dessuten blitt hekta på ett onlinespill her så går med mye tid til det.... :-)
villkatt Skrevet 19. oktober 2004 #16 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er opptatt to-tre kvelder i uken. Og det holder helt fint for meg :-) Hver kveld høres litt heavy ut...
nat26 Skrevet 19. oktober 2004 #17 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har ingen faste aktiviteter på kveldene' date= jeg misliker å måtte følge slike strenge rutiner. Alt jeg gjør kan flyttes på. Dessuten orker jeg bare ikke å ha fylt opp hver eneste kveld, jeg trenger å slappe av og bare ta livet med ro. Me too,bortsett fra når jeg jobber kveld da
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2004 #18 Skrevet 19. oktober 2004 har ingen faste gjøremål... men må alltid finne på noe hver dag kjeder meg så sinnsykt hvis jeg sitter hjemme
Andrine22 Skrevet 19. oktober 2004 #19 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg trener iallfall 4 kvelder i uka, og har ellers ingenting jeg skal gjøre. Har veldig behov for å ha mulighet til å slappe av og kose meg innimellom...
Gjest 1111 Skrevet 19. oktober 2004 #20 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har ingen fast aktiviteter som holder meg opptatt en hel kveld fast hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå