Gå til innhold

Hva er det rareste/koseligste/verste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velg gjerne andre kategorier også, slemmeste, snilleste osv

For 2-3 år siden så var jeg ferdig på jobb og var på vei til parkeringsplassen, ca 5-600 m å gå. Da kom en bil kjørende sakte forbi meg og side det var eneste som skjedde rundt meg så ser jeg jo på den. Den kjører såvidt forbi meg for så å rygge tilbake.

Jeg tenkte at det var en som sikkert skulle spørre om veien til ett sted. Han tar ned vinduet og sier så blidt Hei 😊 Jeg svarer jo høflig ett hei tilbake. Som lyn fra klar himmel så sier han "Jeg vil bare fortelle deg at du var jammen meg nydelig og ha en fortsatt fin dag da" Jeg fikk stotret frem ett takk og borte ble han.

Jeg aner ikke hvem han er og trur ikke jeg har sett han hverken før eller etter dette.

Made my day 😀

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg har opplevd spesielt mye rart og fælt egentlig- heldigvis. Men den episoden som kvalifiserer best må være da jeg var alene på foreldrene til eksens hytte langt utpå fjellet. Han skulle komme på ettermiddagen, foreldrene hans hadde dratt før på dagen. Det var et kvarter å gå til nærmeste nabo og det var midt på vinteren. Hører omtrent på den tiden han var ventet hjem at det går i døren, at døren lukkes og fottrinn i gangen. Men ingen kjæreste. Dritekkelt. Dette var før jeg ble obs på vardøger, og jeg er sikker på at han "har det" eller hva jeg skal si, for det skjedde flere episoder med ham, og bare med ham i ettertid.

Anonymkode: 7cf11...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...