AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Har knust et antikt speil som samboer vil at jeg skal erstatte, men måla er snåle. Kan man kutte i speil? Hvordan utstyr trenger jeg da, eller hva koster det med spesialtilpassa speil? Noen som har tips til hvordan jeg kan skaffe nytt speil i den størrelsen? Anonymkode: 861a2...235
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har knust et antikt speil som samboer vil at jeg skal erstatte, men måla er snåle. Kan man kutte i speil? Hvordan utstyr trenger jeg da, eller hva koster det med spesialtilpassa speil? Noen som har tips til hvordan jeg kan skaffe nytt speil i den størrelsen? Anonymkode: 861a2...235 En glassmester kan skjære for deg Eller du kan kjøpe redskap til å gjøre det selv Anonymkode: 5e781...e38 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Spørs jo om dette var et fasettslipt speil, men skå side inn mot rammen, da kan du slite. Ellers er glassmesternes jobb også speil. Hvor i landet bor du? Anonymkode: 298b1...c19 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Det var nok fasettslipt - kan man ikke bare sette inn et annet speil? Det var en svært enkel ramme egentlig, tilsvarende en bilderamme. Bor i Bergensregionen. Anonymkode: 861a2...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå