AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 ... er det i de plastboksene butikken får inn fra leverandøren før det kommer ut i smågodthyllene? Anonymkode: cd5ab...28c
ajarRun Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Fra et kilo til 1.6 på de jeg så. Alle har samme størrelse, men det er selvsagt forskjell på hva skumgummi og sjokolade veier. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Fra et kilo til 1.6 på de jeg så. Alle har samme størrelse, men det er selvsagt forskjell på hva skumgummi og sjokolade veier. Haha.. Ja, det tenkte jeg jo ikke på Anonymkode: cd5ab...28c
ajarRun Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha.. Ja, det tenkte jeg jo ikke på Anonymkode: cd5ab...28c Jeg trodde de veide 3 kilo før jeg dro på butikken jeg, så jeg skjønner spørsmålet. Men nå har jeg kjøpt meg en hel boks (1.6 kilo) og 1.4 kilo i løsvekt :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Jeg trodde de veide 3 kilo før jeg dro på butikken jeg, så jeg skjønner spørsmålet. Men nå har jeg kjøpt meg en hel boks (1.6 kilo) og 1.4 kilo i løsvekt :D Det er det jeg har planer om selv Ts Anonymkode: cd5ab...28c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg trodde de veide 3 kilo før jeg dro på butikken jeg, så jeg skjønner spørsmålet. Men nå har jeg kjøpt meg en hel boks (1.6 kilo) og 1.4 kilo i løsvekt :D Himmel og hav! Skal du være påskehare i år og gi bort fylte påskeegg til mange barn? Anonymkode: fe7cd...5cd 2
herremann Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 én boks jelly beans veier 2 kg. jeg kjøpte det + div annet, totalt 4.5kg i dag :O (og jeg spiser nesten ikke godteri!) 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Er det "lov" å kjøpe smågodt i boks? Jeg elsker smågodt, men har ikke spist det på noen år, for jeg synes det er litt uhygienisk. Og ikke alltid ferskt i de åpne boksene/stativet i butikken Anonymkode: 1875c...fea 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det "lov" å kjøpe smågodt i boks? Jeg elsker smågodt, men har ikke spist det på noen år, for jeg synes det er litt uhygienisk. Og ikke alltid ferskt i de åpne boksene/stativet i butikken Anonymkode: 1875c...fea Tror ikke det spiller noen rolle for butikken om du skufler en hel boks opp i godteposer, eller om du like gjerne tar hele boksen. Så lenge du betaler vel og merke Anonymkode: cd5ab...28c 3
Gjest summesumbi Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Slettet Endret 9. mars 2016 av summesumbi
Gjest summesumbi Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det "lov" å kjøpe smågodt i boks? Jeg elsker smågodt, men har ikke spist det på noen år, for jeg synes det er litt uhygienisk. Og ikke alltid ferskt i de åpne boksene/stativet i butikken Anonymkode: 1875c...fea Nei i følge samboeren var det ikke tillatt å kjøpe bokser. Var kommet opp lapper i butilken
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, summesumbi skrev: Nei, ifølge samboer var det satt opp lapper i butikken om at bokskjøp ikke var tillatt Ånei!! Håper ikke det gjelder alle butikker  Anonymkode: cd5ab...28c
Gjest summesumbi Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ånei!! Håper ikke det gjelder alle butikker  Anonymkode: cd5ab...28c Dette var på kiwi. Du får spørre. Kan hende ikke alle praktiserer det☺
Wonderbitch Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 Jeg lurer på, hva slags smågodt liker man sååå godt at man kjøper en hel boks av det? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #15 Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Wonderbitch skrev: Jeg lurer på, hva slags smågodt liker man sååå godt at man kjøper en hel boks av det? Operamints Salte bomber o.l. Anonymkode: fe7cd...5cd
Frida Skrevet 9. mars 2016 #16 Skrevet 9. mars 2016 Bruker de boksene om igjen? Så en butikk i Sverige som hadde en stabel av tomme godisbokser ved døren som kundene fritt kunne ta. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #17 Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Frida skrev: Bruker de boksene om igjen? Så en butikk i Sverige som hadde en stabel av tomme godisbokser ved døren som kundene fritt kunne ta. De blir kastet. Jeg har også fått slike gratis i flere butikker De er fine å lagre krumkaker i bl.a. Anonymkode: fe7cd...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #18 Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, Wonderbitch skrev: Jeg lurer på, hva slags smågodt liker man sååå godt at man kjøper en hel boks av det? Blir aldri lei disse!! Anonymkode: cd5ab...28c 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #19 Skrevet 9. mars 2016 På min lokale Rema var det i alle fall helt greit å kjøpe bokser. De boksene jeg så på var nøyaktig to kilo tunge, men som folk allerede har påpekt her vil det variere fra godteri til godteri. Anonymkode: 6bc9c...79a
Frida Skrevet 9. mars 2016 #20 Skrevet 9. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De blir kastet. Jeg har også fått slike gratis i flere butikker De er fine å lagre krumkaker i bl.a. Anonymkode: fe7cd...5cd Det var lurt. Jeg har en firkantet kakeboks for krumkaker, synes ikke de passer like godt i en rund boks av en eller annen grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå