AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Altsá uten stopp , er det normalt ? er forresten naboen under meg , merker jeg blir gal snart samtidig som neg syntes synd pā hunden Anonymkode: 5a2a1...6b7
Gjest Holititten Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Altsá uten stopp , er det normalt ? er forresten naboen under meg , merker jeg blir gal snart samtidig som neg syntes synd pā hunden Anonymkode: 5a2a1...6b7 Om det er normalt for denne hunden kan vel strengt tatt bare du svare på. Men generelt sett, nei, hunder som har det fint pleier ikke bjeffe så lenge i strekk. Håper virkelig du gikk ned og sjekket om alt var bra der nede?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Hvor er eieren? Hvis de la dyret være uten tilsyn i timesvis og den står og bjeffer,ville jeg ringt politiet.Det er mye som tyder på at hunden ikke har det bra. Anonymkode: 2178e...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Har denne hunden bjeffet før? Om den aldri har bjeffet så lenge før, så ville jeg trodd at det var noe galt..Kanskje med eieren elller noe... Gav det seg? Fant du ut noe? Anonymkode: 4f92a...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå